Myrsve Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Microsoft Windows XP Professional Ed. Norsk Student versjon Upg. noen her som har denne. Hva får jeg med i dennne windows versjonen? Er det samme bruker støtte i denne versjon? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Du må ha en instalert windows ver. fra før... eks 98, da det er en Update.... men det viste du vell (?) Kan vel fort bli litt tull av sånt... du får vel egenlig ikke noen ting i pakka, bare et nr. eller noe sånt til registreing... er usikker på dette. Vurderte dette selv tidligere man valgte en "annen" løsning? Ufff... ble tull dette... trøøtt... svarer bedre i morgen ... kanskje Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Det er oppgradering som krev eit windows os installert på maskina frå før av. Eg har ikkje sansen for sånt, likar bedre rein installasjon. Korleis det er med brukarstøtte på produktet veit eg ikkje, men eg vil anta at den er like god som alt anna, du har tross alt kjøpt et produkt av ms. Lenke til kommentar
Kenti Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Kan vel fort bli litt tull av sånt... du får vel egenlig ikke noen ting i pakka, bare et nr. eller noe sånt til registreing... er usikker på dette. Vurderte dette selv tidligere man valgte en "annen" løsning? Lurer på hva det var, hehe.... :smile: [/code] Lenke til kommentar
HAG Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 XP Pro student kan legges inn på tom disk, men en må inn med en 98 , 2000 eller ME CD underveis for å verifisere at en har en eldre Windows og oppgradere fra. Brukte først min XP Student i dualboot med 98, fikk ingen forespørsel om 98 CD ved innstalleringa da. Har seinere lagt inn min XP på tomme disker - må da inn med 98 CD underveis for å "bevise" at eg har en gammal Win utgave. Lenke til kommentar
Geir Willy Haugen Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Du må ha en instalert windows ver. fra før... eks 98, da det er en Update.... men det viste du vell (?) Kan vel fort bli litt tull av sånt... du får vel egenlig ikke noen ting i pakka, bare et nr. eller noe sånt til registreing... er usikker på dette. Vurderte dette selv tidligere man valgte en "annen" løsning? Du trenger ikke å ha en tidligere versjon av Windows innstallert. Men du må ha CDen til en tidligere versjon. Du får med CD i pakken. Så vidt jeg forstår er det ingen forskjell mellom Win XP Pro og Student versjonen. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Kan bekrefte: Studentversjon er fullverdig. Upgrade'n kan installeres på tom disk så lenge du har en eldre Windows cd og key tilgjengelig. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Kan bekrefte: Studentversjon er fullverdig. Upgrade'n kan installeres på tom disk så lenge du har en eldre Windows cd og key tilgjengelig. Kjører selv student versjon fra kneipa til Bill Gates, trenger som flere har nevnt her bare 98, 2000 eller me cd i fullversjon for å installere fra tom disk. Enkelt som bare det. Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2003 Jeg veit jeg må ha en eldre win versjon fra før av. men hva får jeg med i pakken til win xp student versjon? har jeg samme oppdatering mulighetene som med rein XP og får jeg med bruksanvisning? Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Ja, som det allerede er sagt. Det er samme møkka hele veien. Tror du virkelig MS gidder å legge ressurser ned i å endre win for studenter sånn at framtidens kjøpere skal få noe mindre fullstendig å prøve seg på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå