Gå til innhold

Kjemi, Pyroteknikk,Raketter og luftbomber,Eksplosiver, forsøks tråden til nyttårsaften og annet tull WARN!

fsx v1.1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Legger alt av pyroteknikk bak meg frem til jeg har tatt pyrosetfikat IV. Siden saken fortsatt ikke er henlagt må jeg holde hodet lavt og ikke finne på noe sprell, må innrømme at det er ekstremt kjedelig.

Btw, hvis du noen gang drar til Storbritania så ikke gå på noe "misstenkelig". De overvåker internettet.

Lenke til kommentar

Pyroteknikk og pyrorelatert kjemi er en kjekk og spennende hobby. Men man skal vite hva man driver med. Med dette mener jeg ikke lese om andres erfaringer, men selv forstå hva som skjer i de ulike prosessene. Med de rette holdningene og kunnskapene vil jeg kalle dette en ufarlig hobby.

Et tips til ferske kjemikere er å starte forsiktig, og starte fra bunnen av. IKKE demonter fyrverkeri, dette inneholder ofte ustabile komposisjoner som både kan reagere med andre komposisjoner eller gå av ved uforsiktig/feil håndtering.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Synes litt synd på deg jeg! utrolig mye oppstyr for noen kjemikalier (nå vet ikke jeg HELE historien rundt dette, men har hørt litt)

Det må da være lov til å eksperimentere litt (eller egentlig er det jo ikke lovlig...) men så mye oppstyr for dette! uff, nei synes litt synd på deg jeg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...