Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Få venner i Bergen - aktiviteter?

Gjest Berrgen

Anbefalte innlegg

Jeg synes TS virker som en interessant person, og for å være ærlig ser jeg ingen grunn til at jeg skal være nødt til å forsvare innlegget mitt lenger oppe for noen her inne.

TS virker som en intressant person, helt sant.

Jeg sa aldri du skulle forsvare innlegget ditt, men det betyr ikke at jeg kan se på det som dumt ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

^

Ja, jeg har vurdert dem, men jeg klarte ikke å finne helt fram på siden deres. Eneste jeg fant var en gruppe som jobbet for å fremme kunnskap om seksuell helse, og det var vel egentlig ikke helt det jeg var ute etter. :!:

Tusen takk for alle svar forresten! Jeg skal prøve å komme meg på neste forumtreff, selv om jeg er redd for å skuffe dere. Jeg mener jo selvfølgelig jeg er årets største catch, men jeg er sikkert heller ordinær. :ph34r:

Siden jeg lagde denne tråden har jeg prøvd å i større grad tenke over hvordan jeg kan forbedre meg, og det har vært veldig nyttig. Min frykt for å bli avvist har nok ført til at jeg har avslått invitasjoner/unngått å ta sjangser med andre i frykt for at de vil takk nei. Skal prøve å få til noe med de jentene i klassen jeg er litt med, som en start.

(Ja, jeg hadde egentlig bruker, fant ut at det ble for teit å ikke stå helt fram, det er jo ikke en så pinlig ting å spørre om hjelp til. :) )

Lenke til kommentar

Tja, du har allerede noe du driver med under disse hobbyene? Hvorfor tar du ikke kontakt med noen der? Det finnes flust å gjøre på i Bergen, og det er alltid en konsert eller to på gang.

Du har jo en gullsjanse siden det høres ut som om du omgir deg med stabile personer som ikke forsvinner ut av livet ditt om ett år eller to. Kjør på sier jeg.

Hvis ikke så får du ta kontakt, så kan vi prate musikk, og fantasy sammen. Er forøvrig student ved UiB, så jeg oppholder meg også i Bergen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...