GtHoo Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hei Jeg har begynt å streve med å logge inn på sider som blant annet www.freak.no osv. Det står at jeg klarte å logge inn, så forsvinner den delen at jeg er "logget inn" så må jeg logge inn igjen. Dette gjør så jeg ikke får gjort noe på siden fordi jeg ikke er logget inn. Jeg hadde samme problem med facebook, og diskusjon.no, så jeg tok en reinstall av PCen. Dette hjelp på facebook og diskusjon, men irriterende når det ikke vil på hotmail og freak.no blant annet. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 sånn ser det ut på oen sider jeg besøker også. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Sjekk dato på maskinen din. Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 Sjekk dato på maskinen din. kan du utdype deg litt? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Still klokke og dato riktig på maskinen. Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 det fungerer nå takk for hjelpen ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå