Malmern Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Fable III anyone? =) Erhm, "fant" denne under "Forum>Spill>Konsoll>Sony" Tråden finner du her Ps. for de som ikke har lest tråden jeg linker til, det er jeg som skrev dette innlegget, aner ikke om det er gullkorn eller ikke though Endret 13. november 2010 av malmern Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 For det første så poster man som regel ikke egne innlegg som gullkorn. Som andre så forstod jeg lite av det, ikke det at jeg leste tråden du linket til heller men. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 HAHAHAHAHA!!! Fable III til PS3?! Ler så tårene triller! LOLOLOLOLOLOL!!!!! 1 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hva er så morsomt med det? Dette er internett. En eller annen fjott vil bestandig anbefale favorittspillet sitt uansett hva det spørres etter. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Trodde ironien i innlegget mitt var ganske åpenbar. Edit: Det "morsomme" er forresten at TS anbefalte Fable III i en Sony-tråd, når det kun er utgitt til Xbox 360. Endret 13. november 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Joda, men poenget mitt var at folk anbefaler favorittspillet sitt uansett hva folk ber om. Om du ber om et sci-fi FPS med en hel masse aliens vil en eller annen si Call of Duty. Vil du ha realisme sier noen Half-life 2. Ber du om et plattformspill vil noen si Need for speed. At noen sier Fable 3 i et Sony-forum er ren forum-logikk. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 PS3 has no gaems! Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 PC har mlrd av spill, hvertfall mer enn 1001(spill.no)+123(spill.no) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Joda, men poenget mitt var at folk anbefaler favorittspillet sitt uansett hva folk ber om. Om du ber om et sci-fi FPS med en hel masse aliens vil en eller annen si Call of Duty. Vil du ha realisme sier noen Half-life 2. Ber du om et plattformspill vil noen si Need for speed. At noen sier Fable 3 i et Sony-forum er ren forum-logikk. Det var mer gullkorn enn orginalen Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Vet ikke helt om den går under betegnelsen gullkorn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå