carl-kr. Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Over wifi hjemme så er kvaiteten bra på youtube god, men når jeg er ute å slår av wifi, så er kvaliteten kornete å dårlig.. er det noe instillinger som kan justeres?? jeg bruker youtube appen på iphone 4 mvh carl Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 Ingen?? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Få det skikkelig telefon og kast apple-tullet. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 Få det skikkelig telefon og kast apple-tullet. det svaret hjalp vel heller lite på problemet. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Vil tro den nedgraderer kvaliteten fordi du slår av wifi? Da bruker du vel mobilnettet? Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 Vil tro den nedgraderer kvaliteten fordi du slår av wifi? Da bruker du vel mobilnettet? jepp, det jeg og tenker men går det an å juster slik at den kjører bedre kvalitet på mobil nett. fikk mibilen for 3 dager siden og jeg har aldri hadd apple før..så sjønner lite Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Du må lete i instillinger, men jeg vet ikke. Hater apple-ting. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Den justerer vel kvaliteten etter hastigheten på nettet den har. Det er sikkert også gjort slik med tanke på datakostnader ved bruk av mobilnettet. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 14. november 2010 Forfatter Del Skrevet 14. november 2010 Ja, men hvordan fixer man det. Må da være flere som reagerer åå dette da bildet er skikkelig dårlig!! Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Har du bra 3G-dekning der du tester? Du kan jo teste og se om kvaliteten endrer seg når du skrur av eller på 3G. Lenke til kommentar
madmats Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Det er pga apple sin policy. mulig en kan bruke annen youtube app hvis en jailbreaker? Apple vil jo ikke at du skal kunne oppleve at ting ikke funker, derfor settes automatisk kvaliteten ned når du er på mobilnett. Er jo derfor de krever wifi på facetime, det også ville jo fungert med bra 3g dekning. Har en annen telefon enn iphone ser man fort at youtube funker med bra kvalitet på 3g-nett Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Det er vel opp til operatørene om Facetime virker på 3G. Steve sa vel det i keynoten sin hvis jeg husker riktig. Det finnes derimot andre apps som lar en bruke mobilnettet til videosamtaler, og de fungerer ganske greit. Lenke til kommentar
covah Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Fordi Steve Jobs mener at folk ikke kan tenke selv. Han har derfor bestemt hvordan ting skal virke for deg. Liker du ikke hva han har bestemt? Too bad... da er ikke Apple noe for deg. De andre hjerneløse zombiene (sorry, er litt påvirket etter akkurat å ha sett de 2 første episodene av The Walking Dead) LIKER at andre tenker for dem, for da slipper de å tenke selv (de får vel vondt i hodet eller noe av det). Dette er Apples versjon av "It just works..." Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 14. november 2010 Forfatter Del Skrevet 14. november 2010 Noen som kan anbefale en annen youtube app med bedre justeringsmuliheter? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Til og med Skyfire-appen ser ut til å justere kvaliteten etter enheten og netthastigheten din, så det vet jeg ikke. Jeg har ikke testet så mye rundt dette, desverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå