Gå til innhold

Emirates i april?

majiiis

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som har planer om å dra til Emirates i april? Tenkte å ta meg en tur, blir enten Liverpool 16. (eller FA semifinale) eller MU 30. Vanskelig å bestemme seg, ettersom det er usikkert hvilket lag det evt blir den 16, og kan være vanskelig å få billetter til 30. Alternativet blir Blackburn 2, men det igjen er ikke såååå kult.

Som jente med venner uten snev av interesse for fotball har jeg pleid å reise aleine, men hadde vært morsomt å hatt kontakt med noen å gå på kampen med :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dame som liker fotball, say whaaat??

Jeg er helt sikkert troll siden jeg er kvinne og liker fotball!

Nei, men seriøst, det er da ikke noe mer rart at jeg liker det, enn at f. eks du gjør det? :wee:

Synes det er helt fantastisk kult! Ta turen innom Arsenal-seksjonen og bli en del av Arsenal gjengen!

Lenke til kommentar

Stizzen: hadde vært ålreit å være flere, ja. Var der aleine i fjor (x'en gav blaffen i fotball), og det var helt greit. Men hadde vært bedre om det var flere nordmenn der, vanskelig å konversere med briter etter et par pauseøl :p

Liquidkey: Hm. Det så ut til at det skjedde pent lite der, da! Haha.

Lenke til kommentar

Hei!

Noen som har planer om å dra til Emirates i april? Tenkte å ta meg en tur, blir enten Liverpool 16. (eller FA semifinale) eller MU 30.

Som jente med venner uten snev av interesse for fotball har jeg pleid å reise aleine, men hadde vært morsomt å hatt kontakt med noen å gå på kampen med :)

Om du spanderer United-kampen blir jeg mer enn gjerne med og holder deg med selskap. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...