Gå til innhold

Søker headset for gaming

Anbefalte innlegg

Budsjett: 500-1500 kr

Størrelse: Klokker som dekker hele øret

Bruksområde: 70 % spill 30 % film (evt filmredigering)

Tillegsinfo: Vil gjerne ha mic og utgang til hodetelefonene. Altså skal headsetet mitt bruker til spill og chat på PS3. Vil ha noe som er relativt nytt på markedet. Kan med fordel kunne kjøpes fra en butikk hvor som helst i Oslo, men nettbutikk går også, hvis det er et norsk firma. Vil gjerne ha oppgitt hvor det er å få kjøpt, evt beste mulighet (ala Elkjøp ol.)

Endret av CODBlackOps
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker Steelseries H5 v2 kjøpt på Teknikmagasinet i Karl Johan for en slikk og ingenting, og er fornøyd med dem. Bra bunn og trøkk (50mm driver) som kommer godt med på film, og de er relativt åpne, noe som gjør at de er behagelig å høre musikk i over tid. Savner kanskje litt av mellomtonen til mine gamle Sennheiser PX nå jeg skal høre metall, men stemmer i film er OK. Mener selv jeg fikk mye for pengene.

Bør nok prøves før kjøp, da de er så store at klokkene ikke tetter helt om man har markert kjeve eller bruker briller. Avtagbar kabel er genialt om du sitter med uttak oppå pulten (eller som meg, usb lydkort). De er heller ikke portable, siden man ser ut som en statist i Dr. Who når man tar dem på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...