MilKman' Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Aiit. For en stund siden så jeg en helt fantastisk trailer i 3D på kino. Filmen heter som tittelen; "Legend of The Guardians: The Owls of Ga'Hoole". Traileren er ikke til å gå glipp av, og jeg vil gjerne høre andres meninger. Legend of The Guardians: Owls of Ga'Hoole For din egen opplevelse, se den i 1080p, ha på litt ekstra bass og absolutt fullscreen. Jeg kan ærlig si at jeg nesten begynte å gråte fordi det var en egen opplevelse å se traileren, og jeg har sett den uttalige ganger. (Er det forresten noen som vet hva sangen som spilles heter? Altså den med vokal osv. Ikke orkester-sangen) _____________________________________________________________________________________ Jeg se også denne forleden 127 timer HELT fantastisk. Jeg får frysninger av begge disse trailerne, så jeg kan virkelig ikke vente å se dem. MEN, i bunn og grunn så lurer jeg litt på om noen vet når disse kommer til Norge? (Lillehammer og kanskje i 3D*?) Post gjerne noen meninger! : ) *Ikke 127 timer. tyty Endret 13. november 2010 av Ch : ) Lenke til kommentar
asswipe Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 kan svare på det med Legend of The Guardians. Digger den traileren, kall meg teit men får frysninger av den =). Sangen er EPIC. den heter : Kings & Queens av gruppa "30 Seconds to Mars" Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 TEIT? Jeg rista ihjel, jeg. Noe så fantastisk har jeg ikke sett på lenge ahah Lenke til kommentar
Brow Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Traileren til Legend Of The Guardians er helt sinnsykt fin. Får frysninger jeg også Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Så railldårlig ut. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Legends of the Guardians: Owls of Ga'hool er blant en av mine favorit animerte filmer i 2010, synes Snyder gjorde en fabelaktig jobb med den filmen. Er i alle fall 3 animasjons filmer jeg har sett i år som jeg syntes var fabelaktig, Legends of the Guardians, How to train your Dragon og Megamind. Så da må jeg bare få sett Toy Story 3 nå. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 14. november 2010 Forfatter Del Skrevet 14. november 2010 Så railldårlig ut. Explain...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå