theguy Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Hei! Jeg vil kjøre gjennom veiledningen men siden jeg har brukt combofix på denne pcen før, og deretter slettet det, fra skriverbordet lurer jeg på om jeg kan bare laste det ned og legge det på skrivebordet igjen ? en ting til: hva er forskjellen på combofix og dds? Endret 13. november 2010 av theguy Lenke til kommentar
norbat Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Ja, det går fint å laste det ned igjen. Forskjellen på Combofix og dds er at dds kun lager en logg uten å endre på noe som helst på pc'n. Combofix renser ut en lang rekke med infeksjoner. Lenke til kommentar
theguy Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 Ja, det går fint å laste det ned igjen. Forskjellen på Combofix og dds er at dds kun lager en logg uten å endre på noe som helst på pc'n. Combofix renser ut en lang rekke med infeksjoner. Får man vite det, dersom combofix har gjort dette? Laster ned nå, og poster logg her, når jeg er ferdig Lenke til kommentar
theguy Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Har lagt MBAM og ComboFix logger som vedlegg Endret 16. desember 2010 av theguy Lenke til kommentar
norbat Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Ser grit ut dette. Avinstaller gjerne prog. som ikke benyttes, eks. Limewire Lenke til kommentar
theguy Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 Ser grit ut dette. Avinstaller gjerne prog. som ikke benyttes, eks. Limewire ååå, jess Jeg var helt sikker jeg hadde virus jeg Virket så mistenkelig i begynnelsen der den hadde slettet.. edit: mente du at den er ren nå og at ComboFix fjernet virusene som var eller mente du at den har vært ren hele tiden ? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 PriceGong, som ble fjernet, er i de fleste tilfeller ansett som adware selv om noen synes tillegget er nyttig. Ut fra loggen er pc'n malwarefri. Surf trygt! Du kan fjerne combofix ved å skrive combofix /uninstall i kjør-feltet (start->kjør) Lenke til kommentar
theguy Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 PriceGong, som ble fjernet, er i de fleste tilfeller ansett som adware selv om noen synes tillegget er nyttig. Ut fra loggen er pc'n malwarefri. Surf trygt! Du kan fjerne combofix ved å skrive combofix /uninstall i kjør-feltet (start->kjør) ok, tusen hjertelig men jeg slettet combofix fra skrivebordet og tømte papirkurven.. Kan jeg fortsatt åpne cmd, og skrive det der og trykke enter? eller fra kjør feltet? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Nei, du må laste ned combofix og legge den på skrivebordet igjen før du skriver combofix /uninstall. Lenke til kommentar
theguy Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 Nei, du må laste ned combofix og legge den på skrivebordet igjen før du skriver combofix /uninstall. ok, er det noe jeg burde gjøre eller spiller det ingen rolle ? Lenke til kommentar
theguy Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 (endret) PriceGong, som ble fjernet, er i de fleste tilfeller ansett som adware selv om noen synes tillegget er nyttig. Ut fra loggen er pc'n malwarefri. Surf trygt! Du kan fjerne combofix ved å skrive combofix /uninstall i kjør-feltet (start->kjør) var det forresten noen andre malwares som ble fjernet enn pricegong ? Endret 15. november 2010 av theguy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå