Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg vil kjøre gjennom veiledningen men siden jeg har brukt combofix på denne pcen før, og deretter slettet det, fra skriverbordet lurer jeg på om jeg kan bare laste det ned og legge det på skrivebordet igjen :) ?

en ting til: hva er forskjellen på combofix og dds?

Endret av theguy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det går fint å laste det ned igjen.

Forskjellen på Combofix og dds er at dds kun lager en logg uten å endre på noe som helst på pc'n. Combofix renser ut en lang rekke med infeksjoner.

Får man vite det, dersom combofix har gjort dette? Laster ned nå, og poster logg her, når jeg er ferdig :)

Lenke til kommentar

Ser grit ut dette.

Avinstaller gjerne prog. som ikke benyttes, eks. Limewire

ååå, jess :D Jeg var helt sikker jeg hadde virus jeg :p Virket så mistenkelig i begynnelsen der den hadde slettet..

edit: mente du at den er ren og at ComboFix fjernet virusene som var eller mente du at den har vært ren hele tiden :) ?

Lenke til kommentar

PriceGong, som ble fjernet, er i de fleste tilfeller ansett som adware selv om noen synes tillegget er nyttig.

Ut fra loggen er pc'n malwarefri. Surf trygt!

Du kan fjerne combofix ved å skrive combofix /uninstall i kjør-feltet (start->kjør)

ok, tusen hjertelig :)

men jeg slettet combofix fra skrivebordet og tømte papirkurven.. Kan jeg fortsatt åpne cmd, og skrive det der og trykke enter? eller fra kjør feltet?

Lenke til kommentar

PriceGong, som ble fjernet, er i de fleste tilfeller ansett som adware selv om noen synes tillegget er nyttig.

Ut fra loggen er pc'n malwarefri. Surf trygt!

Du kan fjerne combofix ved å skrive combofix /uninstall i kjør-feltet (start->kjør)

var det forresten noen andre malwares som ble fjernet enn pricegong :) ?

Endret av theguy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...