TotalBlackOut Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Heisann! Har i dag en Q6600 med et 8800gts-kort som jeg har hatt rimelig lenge. Har virket strålende hele veien, men nå ser jeg at jeg begynner å slite litt i nyere spill. Er det noen som kan anbefale et skjermkort som vil gi meg en ok ytelsesøkning uten at CPUen blir flaskehals? Spiller i 1680*1050. CPUen er ikke overklokket. Takker for svar! Andreas Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Q6600 er overraskende god til å holde følge. Sitter på Q6600 uklokket selv og har 4870X2, så jeg vil tippe du i alle fall kan kjøpe ett Radeon 5870 uten problemer. Lenke til kommentar
TotalBlackOut Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 Takk for kjapt svar! Tenkte på et 6870, ser at de gir mye gøy for pengene, men er litt bekymret for at Q6600 skal flaske seg til. Er vel uansett ikke noe krise, blir vel ny rigg om ikke så lenge og hvis det blir et 6870 får vel det være med over. Er det mye å tjene på å overklokke? I forhold til hvor mye jeg må stresse med å lære det? =) Spiller for tiden Metro 2033, CoD:BO (buggy dritt) og SC2. Lenke til kommentar
FWD Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 6870 er et godt valg. God ytelse og lavt strømforbruk, kombinert med en relativt grei pris. Q6600 er veldig lett å overklokke, så her er det mye ytelse å hente. Dette er også en svært populær cpu, så du vil finne en haug med gode artikler/tråder om overklokking av denne på nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå