Gå til innhold

Legge til ny sms-lyd på xperia?

hildejorg

Anbefalte innlegg

Har lastet ned flere aplikasjoner fra Android Marked, blandt annet Funny Sms Tones, for å kunne ha en meldingslyd uten de som ligger orginalt på telefonen!! Når jeg trykker på den smslyden jeg ønsker, setter jeg den under "notifications"!! Men når jeg mottar melding så er det den orginale meldingslyden som høres og ikke den nye jeg har lagt inn!! Har prøvd flere ganger med ulike typer lyder, men den orginale dukker alltid opp!!! Noen som vet hvordan dette gjøres, evt hva må jeg gjøre for å legge til andre meldingslyder enn de som er orginalt i telefonen?

Please?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har lastet ned flere aplikasjoner fra Android Marked, blandt annet Funny Sms Tones, for å kunne ha en meldingslyd uten de som ligger orginalt på telefonen!! Når jeg trykker på den smslyden jeg ønsker, setter jeg den under "notifications"!! Men når jeg mottar melding så er det den orginale meldingslyden som høres og ikke den nye jeg har lagt inn!! Har prøvd flere ganger med ulike typer lyder, men den orginale dukker alltid opp!!! Noen som vet hvordan dette gjøres, evt hva må jeg gjøre for å legge til andre meldingslyder enn de som er orginalt i telefonen?

Please?

Lag deg en mappe på SD (i roten) som heter Audio med undermapper som heter Alarms - Notifications - Ringtones.

Putt dine nye lyder i respektive mapper og de vil dukke opp som valg på telefonen.

Det gjorde de på min desire i hvert fall...hehe

Endret av osmano
Lenke til kommentar

Please?

Lag deg en mappe på SD (i roten) som heter Audio med undermapper som heter Alarms - Notifications - Ringtones.

Putt dine nye lyder i respektive mapper og de vil dukke opp som valg på telefonen.

Det gjorde de på min desire i hvert fall...hehe

Har du en oppskrift på hvordan dette gjøres? Er ganske fersk på denne mobilen!!!

Lenke til kommentar

Har du en oppskrift på hvordan jeg kan gjøre dette? Er ganske fersk med denne telefonen!!

På min Desire kobler jeg den til PC og velger Diskstasjon. Du kan også ta ut minnekortet og koble det direkte til PC.

Så lager du deg mapper på minnekortet som jeg har beskrevet ovenfor.

Så putter du dine lyder/sanger som du vil bruke i mappene. Ringetoner i Ringtones, sms-lyder i Notifications og alarmlyder i Alarms...

Var dette til hjelp?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...