fomlepung Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Stamnettet til Tiscali her i norge kunne gjerne ha oppgradert en del linjer, særlig fra trondheim-nord norge, der ligger det kun en 35mbit. Ut mot resten av verden og da særlig europa har tiscali et veldig godt stamnett. Spesiellt som Danmark og Tyskland kan du få svært gode hastigheter/ping. Ticali Danmark har også et tucwos mirror. Har helt fint ping i CS og andre online spill og har aldri vært plaga av packet loss. Hvor har du fått fra at det bare er 35Mbps nord for Trondheim?! Jeg kan i hvertfall si deg med en gang at det er FEIL! Det er mye mer enn 35Mbps! Lenke til kommentar
muttok Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 tiscali har 2 linjer til nord norge Trondheim-35Mbps-Bodø-35Mbps-Tromsø Ålesund-2Mpbs-Tromsø (som de selv har iallefall) Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Sjekk også www.kvalito.no Lite, flexibelt firma med topp service... O,- ekstra for fast fast IP og mennekser på telefonene... :-) Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Gadd ikke lese gjennom hele emne (Har ikke hele kvelden). Jeg har brebånd fra Bluecom og er meget fornøyd. Oppetiden har vært meget god og farten er stabil. Lenke til kommentar
Zerge Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Jeg har bestilt meg en symfonika 1024 linje nå, til 538,- (+50 siden jeg ikke velger å bytte fasttelefonleverandør). De har rett og slett det beste tilbudet per dags dato, og de vil også tildele faste ipr mot at du betaler administrasjonskostnaden for opprettelsen av det. (hvis de kan tingene sine og gjør det raskt skal ikke det være så mye..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå