cherryspliff Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Heisann, nå i det siste har jeg leitet etter et nytt spill som går i samme dur som Nordicmafia, Noen som har noen spill og komme med ? 100 lapp på at ingen greier å skrive den settningen der bedre enn meg .... MvH Cherryyoyo Lenke til kommentar
Mr. Sandåker Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Gladiatus tror jeg det heter er noe ligende. Vet ikke om det er like utbredt da. Eller bra for den saks skyld. Og Travian tror jeg er ett som ligner. Spiller ikke sånn spill selv, men det er da de eneste jeg kommer på i farten. Lenke til kommentar
cherryspliff Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 Gladiatus tror jeg det heter er noe ligende. Vet ikke om det er like utbredt da. Eller bra for den saks skyld. Og Travian tror jeg er ett som ligner. Spiller ikke sånn spill selv, men det er da de eneste jeg kommer på i farten. Takk skal prøve dem ut ! Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Mafiaspillet er vel det eneste som er blitt populært siden nordicmafia innen tekstbaserte mafiaspill... Anbefaler å prøve, mye bedre enn nm på alle mulige måter Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Har et forslag til et HELT nytt og bra ett ... www.gudfarlegenden.tk Endret 17. januar 2011 av JT_NIKO Lenke til kommentar
VeronikaJeanette Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Anbefaler Gladiatus... Har spilt NM i altfor mange år, og gikk over til å kun spille Glad. Spilt der siden høsten 07 og fremdeles ikke funnet bug Endret 11. april 2011 av VeronikaJeanette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå