asbjohorpua Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 Heisann. Jeg er ute etter å kjøpe en jakke som er god og varm. Har tenkt til å bruke 5000-6000 kr. Planen var å kjøpe en Parajumpers jakke. Problemet er at hver 3 person på et kjøpesenter går med en Parajumpers jakke. Vil ha noe som er dyrt, men som samtidig er litt unikt. Jeg har lyst til å skille meg ut. Canada Goose er uaktuelt da dette er minst like "mainstream" som Parajumpers nå. Er hovedsaklig ute etter en parka som varmer godt når en står i mellom -15 og -30 på morgenen og venter på bussen. Er det noen som har tips? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 Sikker på at du ikke vil ha en losjakke i stedet for Parajumpers? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 Synes Parajumpers burde være uaktuelt fordi de er sykt stygge (karabinkrok ved halsen, wtf!?), og ikke fordi mange har dem... Anywayz, jeg bestilte meg akkurat en fra Woolrich, de koster 6000 på Follestad, og finnes i en del farger, du kan sjekke dem ut. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 Er hovedsaklig ute etter en parka som varmer godt når en står i mellom -15 og -30 på morgenen og venter på bussen. Da skjønner jeg ikke hvorfor du vurderer parajumpers en gang. Parajumpers er jo ikke akkuratt kjent for å være de varmeste jakkene. Lenke til kommentar
Sitrux Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 Hva med en Fjällräven parka? Har Yupik modellen i svart, og kan ikke si annet enn at jeg er meget fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå