feggy Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Svarte i går på en tråd som etterhvert ble sammenslått med en tråd jeg absolutt ikke har tenkt å følge med på. Finnes det noen måter å slette innleggene på? Har forhørt meg med flere, men får ikke til. Anyone? Lenke til kommentar
thamule Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Nei det er ikkje mulig å slette innlegg. Om det er noko spesielt kan du jo ta kontakt med ein moderator og dei kan få eventuelle innlegg sletta. EDIT: Men løysinga på ditt problem som Matsemann seier vil jo vere å "ignorere" tråden i mine innlegg. Endret 13. november 2010 av thamule Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Går ikke. Om du ikke ønsker å følge med på tråden kan du fjerne den fra mine innlegg. Ønsker du å fjerne innlegget ditt kan du rapportere det og be om å få slettet. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Okei. Da blir det ignorere da. Takk for hjelp! Edit: Hvordan ignorere? Endret 13. november 2010 av feggy Lenke til kommentar
thamule Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Bruk knappen "administrer" når du er i mine innlegg Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 link: https://www.diskusjon.no/index.php?app=forums&module=extras§ion=myposts&code=manage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå