Gå til innhold

Logitech MX700 eller Microsoft IE 3.0

Anbefalte innlegg

Hvilken av disse musene bør jeg kjøpe. Jeg har hørt at MX700 har 800 dpi mens Microsoft IE 3.0 har 6000 dpi som skal gjøre den mye bedre til spilling. Men hva mener dere? Hvilken skal jeg kjøpe?

Logitech MX700 Cordless Desktop Mouse

http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=993...lAction=details

eller

Microsoft Mouse Intelli Explorer Optical USB v3.0

http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=919...lAction=details

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

6000 dpi? Det var da voldsomt. Tror noen har rotet litt, for jeg tviler på at Intelli musen har 6000 dpi.

Uansett ville jeg anbefale MX700 hvis det ikke står på penger. Den har et par flere hurtigknapper som kommer godt med. Pen er den også. :)

Lenke til kommentar

Som nevnt er dette tatt opp så altfor mange ganger allerede.

Hardcore-gamers sverger til Intellimouse v3.0. Har ikke prøvd denne musen, og selv har jeg en MX700 og har ingen problemer med den. Jeg ville ha trådløs, og da er MX700 det beste å få tak i.

Lenke til kommentar

Mange progamers har iaff gått fra ms v3.0 til mx 500. Den ser iaffal mye lekrere ut !

Ms explorer v3.0 har ikke 6000dpi, men den scanner 6000 ganger i sekundet, noe som gjør den nokså uskippbar, du skal være god for å få den til å skippe med andre ord.

Alt i alt er de fleste nye modellene som kommer ut på markede nå for tida, iaff fra microsoft og logitech, gode muser. Det som mest spiller rolle i slike tilfeller er shapen på selveste musa, hvordan man liker holde den osv. MX 300/500/700 har 800 dpi, men om du skal kjøre de på 800dpi, ressulterer dette i negative accel. Jeg har ikke vært bortig noen som har klart å kjøre disse på 800dpi feilfritt. så de ender på 400 dpi vis du ikke liker accel dritten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...