Selvbyggern Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hei Vet ikke om dette er det rette stedet å poste, men jeg prøver Har et kablet nettverk i huset(ethernet-kalber, det vil si det ble lagt utganger for ethernet i de fleste rom i huset da det ble bygget). Har tv, telefoni og internett i fra lyse. Til nå har jeg tv i loftstuen, telefoner i forskjellige rom, og pc'r koblet via kabel, i tillegg til et trådløst nettverk og ethernet kabel ned til kjellerleiligheten. Det jeg ønsker er å gå til innkjøp av en hjemmeserver og/eller barbone pc som kan stå i loftstuen(slik at jeg kan være på pc'n på tv skjermen i loftstuen) eller en annen lur plass, i tillegg ønsker jeg å kjøpe en pc-skjerm som skal henge på kjøkkenveggen. På pc-skjermen på kjøkkenet må jeg kunne spille av musikk, filmer og bilder i fra serveren/barbone pc'n som jeg har et annet sted i huset, jeg ønsker også noen trådløse høytalere som skal henges opp på veggene i kjøkkenet/stuen som er koblet til skjermen på kjøkkenet. Har laget et "kart" for å prøve å visualisere det: Uploaded with ImageShack.us Spørsmålet er da, hvordan skal jeg få til dette, hvilket ustyr trenger jeg? Mvh Selvbyggern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå