Gå til innhold

SC2: [Spoiler] GSL Finale - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

herregud for en finale. Forrige sesongs finale var god men for å være ærlig er denne mye bedre. Jeg ble litt skuffet da det først ble 2-0 til foxer men å se nestea trekke seg tilbake igjen er helt vilt. Jeg klarer på ingen måte å bestemme meg for hvem jeg skal heie på :o

Lenke til kommentar

3-3 dette er helt villt. De timingattacksa fra NesTea med banelings, som er akkurat hva Boxer har god marinemicro mot kan kun lede til fantastiske games.

Det at vi ser så mye interessant som aldri blir sett i andre games ( Nydus på scrap station fikk meg til å skjelve ) er klart med på å gjøre dette til et episk event.

Lenke til kommentar

En må glede seg allerede. Det ble en forholdsvis kort finale nå i forhold til sist. Begge to er jo kjente for å være superagressive, og det skinner gjennom. Selv når de hadde sjangsen til å gå for et macrogame, så prøver de seg på kjappe timingpushes og veldig mye agressivitet.

Åh som jeg gleder meg til season#3!!

Lenke til kommentar

Kjipt når restreamen ble banna fra ustream rundt tidlig game 6, og så blir nestemann banna rett før runde 7 begynner :wee: .

Selv var det litt antiklimaks med denne utrolig aggresive stilen til Foxer, begnte å bli litt mye mot slutten, men imponerende forsvar av Nestea :D .

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bare betale 100kr? 100kr for MANGE timer med god underholdning. Absolutt verd det.

En truly epic finaleserie. Selv heide jeg på BoxeR (til tross for at jeg spiller Zerg). Det er noe ved han som gjør at jeg heier på han. Måten han har klart å komme seg opp og frem i denne turneringen..

Men absolutt velfortjent seier til NesTea! Må være utrolig skuffende for BoxeR, etter å ha ledet 2-0.

Lenke til kommentar

Synes HQ streamen dems er helt overkommelig jeg. Ikke noe å hoppe i taket for, men brukbar rett og slett. =)

Rimelig imponert over Boxer sin marine micro! Helt drøyt og mye han får ut av en liten gruppe

Litt missfornøyd av siste kamp, håpte på en lang epic game der! :D

Tok meg friheten av å legge til NesTea som vinner av GSL på wiki, ingen hadde gjort det ennå...

Lenke til kommentar

Syns synd på foxer nå, men 37.000 til andreplassen er jo ikke akkurat dårlig det heller, synd han ikke fikk tatt hevn for idolet sitt da :p

30 millioner WON er vel 157 838-ish NOK. :) Mye penger uansett.

Finalen var ganske fantastisk, men kunne egentlig tenkt meg at noen andre enn Zerg hadde vunnet - siden de vant forrige gang. Heh.

Gleder meg uansett en hel haug til neste sesong.

Lenke til kommentar

Alternativer til live stream er gull verdt, særlig for dem som ikke er sjef i eget hus lenger (sjefen er ca 5 mnder gammel). Å betale for underholdning er uproblematisk, det å få det til å passe i tidsskjemaet er utfordringen. Derfor vil jeg gjerne se når jeg kan... :)

Lenke til kommentar

Synes HQ streamen dems er helt overkommelig jeg. Ikke noe å hoppe i taket for, men brukbar rett og slett. =)

Rimelig imponert over Boxer sin marine micro! Helt drøyt og mye han får ut av en liten gruppe

Litt missfornøyd av siste kamp, håpte på en lang epic game der! :D

Tok meg friheten av å legge til NesTea som vinner av GSL på wiki, ingen hadde gjort det ennå...

Hihi, faktisk jeg som lagde artikkelen i utgangspunktet. Litt morsomt at folk har oppdatert den i etterkant, og at artikkelen lever :)

http://en.wikipedia.org/wiki/GOMTV_Global_Starcraft_II_League

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...