John Keats Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Diskusjonstråd for GSL-finalen. Kan diskutere fritt hva som skjer for å unngå spoilers i den andre tråden. Vi er 2-1 til Boxer, NesTea sitt vinn med Nydus var kanskje noe av det mer spennende jeg har sett Endret 13. november 2010 av Detectable Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 2-2 Jeg elsker den superagressive måten Boxer åpner på, men det å få til den banelingbusten var nøkkelen, selvom Boxer sin micro er FANTASTISK. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Matchene ligger vel ikke ute noe sted foreløpig? Streaming live og youtube om en måned som teller? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 GSL kommer ikke på Youtube, men er helt klart verdt å betale for. De har riktignok en teststream av finalen som skal være gratis. Ikke HD dog. http://www.gomtv.net/2010gslopens2/live/ Lenke til kommentar
Laurb Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 herregud for en finale. Forrige sesongs finale var god men for å være ærlig er denne mye bedre. Jeg ble litt skuffet da det først ble 2-0 til foxer men å se nestea trekke seg tilbake igjen er helt vilt. Jeg klarer på ingen måte å bestemme meg for hvem jeg skal heie på :o Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 3-3 dette er helt villt. De timingattacksa fra NesTea med banelings, som er akkurat hva Boxer har god marinemicro mot kan kun lede til fantastiske games. Det at vi ser så mye interessant som aldri blir sett i andre games ( Nydus på scrap station fikk meg til å skjelve ) er klart med på å gjøre dette til et episk event. Lenke til kommentar
Laurb Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Syns synd på foxer nå, men 37.000 til andreplassen er jo ikke akkurat dårlig det heller, synd han ikke fikk tatt hevn for idolet sitt da Lenke til kommentar
Laurb Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 HAHAHA JOHN, åh gud. Æsj vel, ei uke til neste sesong! Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 En må glede seg allerede. Det ble en forholdsvis kort finale nå i forhold til sist. Begge to er jo kjente for å være superagressive, og det skinner gjennom. Selv når de hadde sjangsen til å gå for et macrogame, så prøver de seg på kjappe timingpushes og veldig mye agressivitet. Åh som jeg gleder meg til season#3!! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Kjipt når restreamen ble banna fra ustream rundt tidlig game 6, og så blir nestemann banna rett før runde 7 begynner . Selv var det litt antiklimaks med denne utrolig aggresive stilen til Foxer, begnte å bli litt mye mot slutten, men imponerende forsvar av Nestea . Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hvorfor ikke bare betale 100kr? 100kr for MANGE timer med god underholdning. Absolutt verd det. En truly epic finaleserie. Selv heide jeg på BoxeR (til tross for at jeg spiller Zerg). Det er noe ved han som gjør at jeg heier på han. Måten han har klart å komme seg opp og frem i denne turneringen.. Men absolutt velfortjent seier til NesTea! Må være utrolig skuffende for BoxeR, etter å ha ledet 2-0. Lenke til kommentar
underdark Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Synes det er leit at folk ikke gidder å betale for dette. Selv om kvaliteten på streamene ikke er helt topp enda, er de avhengige av at folk bryr seg og er villige til å betale en liten slant for å støtte dem. 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Enig. Og som de sa: Pengene fra premium accs går til bedre stream. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 14. november 2010 Forfatter Del Skrevet 14. november 2010 Problemet er en generell holdning om at alt som har med spill og gjøre, særlig video av spill skal være gratis. De samme menneskene ville ofte aldri i verden funnet på å skaffe seg fotballkampen gratis i stedet for å betale for kanalen den sendes på. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Synes HQ streamen dems er helt overkommelig jeg. Ikke noe å hoppe i taket for, men brukbar rett og slett. =) Rimelig imponert over Boxer sin marine micro! Helt drøyt og mye han får ut av en liten gruppe Litt missfornøyd av siste kamp, håpte på en lang epic game der! Tok meg friheten av å legge til NesTea som vinner av GSL på wiki, ingen hadde gjort det ennå... Lenke til kommentar
Asarin Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Syns synd på foxer nå, men 37.000 til andreplassen er jo ikke akkurat dårlig det heller, synd han ikke fikk tatt hevn for idolet sitt da 30 millioner WON er vel 157 838-ish NOK. Mye penger uansett. Finalen var ganske fantastisk, men kunne egentlig tenkt meg at noen andre enn Zerg hadde vunnet - siden de vant forrige gang. Heh. Gleder meg uansett en hel haug til neste sesong. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Som oversetter ganske fint til 26306 US dollar Så 37.000 var nok litt overdrevent hehe :> Endret 15. november 2010 av Detectable Lenke til kommentar
Pop Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Alternativer til live stream er gull verdt, særlig for dem som ikke er sjef i eget hus lenger (sjefen er ca 5 mnder gammel). Å betale for underholdning er uproblematisk, det å få det til å passe i tidsskjemaet er utfordringen. Derfor vil jeg gjerne se når jeg kan... Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Synes HQ streamen dems er helt overkommelig jeg. Ikke noe å hoppe i taket for, men brukbar rett og slett. =) Rimelig imponert over Boxer sin marine micro! Helt drøyt og mye han får ut av en liten gruppe Litt missfornøyd av siste kamp, håpte på en lang epic game der! Tok meg friheten av å legge til NesTea som vinner av GSL på wiki, ingen hadde gjort det ennå... Hihi, faktisk jeg som lagde artikkelen i utgangspunktet. Litt morsomt at folk har oppdatert den i etterkant, og at artikkelen lever http://en.wikipedia.org/wiki/GOMTV_Global_Starcraft_II_League Endret 15. november 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hehe, smooth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå