amzi Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 jeg har nesten 10 år erfaring som agent security fra Algerie og har trinn1,og trinn 2 og har søkt i over 2 år arbeid ved securitas Norge og aldri har fått et svar eller vil ikke gikk meg et jobb. Lenke til kommentar
corsa91 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Det er ikke gyldig om du har kurs fra Algerie. Tar du kurs i Europa så er det gyldig. Da slipper du å ta kurset på nytt. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hva er det egentlig du spør om? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 tror han lurer på hvorfor han ikke får jobb som securitavakt med 10års erfaring i Algerei og 1 og 2 trinns kurs som vekter (norskvekter kurs btw). men er ikke sikker Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Tror vekter må være det enkleste yrket i hele landet å få seg jobb i dersom man har vekterkurset, spesielt i storbyene. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Prøv å søke ved et annet selskap enn Securitas? Hva med Nokas, G4S og Hafslund? Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Det stilles helt andre krav til å være vekter i Norge i forhold til Algerie. Er ikke det åpenbart? Mange av disse jobbene krever også gode kunnskaper i norsk og en god porsjon erfaring med konflikthåndtering. Har selv vært på vekterkurs med store østeuropeiske gutter som ikke kan et kløyva ord norsk og bare er interessert i å bøse rundt med størrelsen sin.. Ikke at jeg dømmer deg trådstarter, men du viser allerede i denne posten at du ikke kan veldig godt norsk. Din søknad/CV ser vel lite sannsynlig ekstremt mye bedre ut. Vaktbransjen i norge blir mer og mer serviceorientert. Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Hva er det egentlig du spør om? Det eneste jeg egentlig kan tenke meg er vel at han diskutere rundt jobbmuligheter i Norge, ikke nødvendigvis spørre om noe. Ekstremt dårlig formulert none the less. Prøv å søke ved et annet selskap enn Securitas? Hva med Nokas, G4S og Hafslund? Driver hafslund fortsatt med denne typen virksomhet? Hadde inntrykk av at daværende Vakt-Service kjøpte dem opp. Lever i småby, så er ikke 100% orientert i jungelen av vaktselskaper, forbehold om feil ;-) Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg nevnte Hafslund bare fordi jeg visste at de på ett eller annet har hatt vektere Jeg lever også i en småby, så jeg vet ærlig talt ikke. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Tror vekter må være det enkleste yrket i hele landet å få seg jobb i dersom man har vekterkurset, spesielt i storbyene. Klart det er enkelt. Hvem vil vel snike rundt på et kjøpesenter og bli truet av narkomane. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Tror vekter må være det enkleste yrket i hele landet å få seg jobb i dersom man har vekterkurset, spesielt i storbyene. Klart det er enkelt. Hvem vil vel snike rundt på et kjøpesenter og bli truet av narkomane. Politistasjoner bruker securitas for beskyttelse, jeg lo litt når jeg fant det ut. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Beskyttelse og beskyttelse... vi rykker ut om alarmen går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå