Gå til innhold

Vanskelig å få vekterjobb i Norge.

amzi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det stilles helt andre krav til å være vekter i Norge i forhold til Algerie. Er ikke det åpenbart? Mange av disse jobbene krever også gode kunnskaper i norsk og en god porsjon erfaring med konflikthåndtering. Har selv vært på vekterkurs med store østeuropeiske gutter som ikke kan et kløyva ord norsk og bare er interessert i å bøse rundt med størrelsen sin.. Ikke at jeg dømmer deg trådstarter, men du viser allerede i denne posten at du ikke kan veldig godt norsk. Din søknad/CV ser vel lite sannsynlig ekstremt mye bedre ut.

Vaktbransjen i norge blir mer og mer serviceorientert.

Lenke til kommentar

Hva er det egentlig du spør om?

Det eneste jeg egentlig kan tenke meg er vel at han diskutere rundt jobbmuligheter i Norge, ikke nødvendigvis spørre om noe. Ekstremt dårlig formulert none the less.

Prøv å søke ved et annet selskap enn Securitas? Hva med Nokas, G4S og Hafslund?

Driver hafslund fortsatt med denne typen virksomhet? Hadde inntrykk av at daværende Vakt-Service kjøpte dem opp. Lever i småby, så er ikke 100% orientert i jungelen av vaktselskaper, forbehold om feil ;-)

Lenke til kommentar

Tror vekter må være det enkleste yrket i hele landet å få seg jobb i dersom man har vekterkurset, spesielt i storbyene.

Klart det er enkelt. Hvem vil vel snike rundt på et kjøpesenter og bli truet av narkomane.

Politistasjoner bruker securitas for beskyttelse, jeg lo litt når jeg fant det ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...