- mOtz^ - Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Har googla og søkt på forumet! Er det noen mulighet for at jeg kan få satt en spesifikk ipadresse på min maskin? Mener altså at om jeg ønsker å ha ipadressen 123.123.123.123, så kan jeg sette denne slik at jeg har denne ipen globalt. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Alt går bare man betaler nok Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Eksempel: https://www.nextgentel.com/minside/produkter/alle/fastip/ Så vidt jeg vet er dette noe mange av de norske ISP'ene tilbyr. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Ring ISPen din og bestill.. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Han snakker vel om en spesifikk ipadresse og ikkje fast ip generelt? 1 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hvert land har sine områder med ipadresser. Adressen du nevnte i første innlegg tilhører dermed en ISP i Kina og må brukes derfra. En grei og gratis måte å få samme adresse på, er å bruke dyndns. Da kan du bruke m0ts.dyndns.org uansett hvor du er også om du har dynamisk IP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå