Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sosialt liv?

Anbefalte innlegg

Jeg er ny i Oslo å kjenner ingen her. Flyttede hit med min sambo, så vi har bare hverandre. Funderer over hvordan man får ett sosialt liv her, å undrer nu om ni har noe tips.

Jeg er ikke lengre tjue år, uten lite over tretti. Så att gå på nattklubb å liknende er ikke ett alternativ. Jeg vill ha venner man kan omgås med som voksen.

Noe som har tips till meg? =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jobben! Eller bare rett og slett dra på sosiale steder. Trenger ikke og gå på en tenårings-nattklubb eller lignende. En koselig liten pub pleier det som regel og være litt eldre på. som jeg har fått med meg.

Når jeg var i England så fikk jeg meg mange gode eldre venner takket være dette. Nattklubber har aldri vært noe for meg uansett..

Ellers så har du jo andre sosiale sammensetninger. Feks sosiale hobbier? Der du treffer på folk og diskuterer interesse av forskjellige slag! Mange forskjellige ting og sette seg på for å bli kjent med mennesker. Er bare å prøve og feile!

Lykke til! :)

Lenke til kommentar

Jobben! Eller bare rett og slett dra på sosiale steder. Trenger ikke og gå på en tenårings-nattklubb eller lignende. En koselig liten pub pleier det som regel og være litt eldre på. som jeg har fått med meg.

Når jeg var i England så fikk jeg meg mange gode eldre venner takket være dette. Nattklubber har aldri vært noe for meg uansett..

Ellers så har du jo andre sosiale sammensetninger. Feks sosiale hobbier? Der du treffer på folk og diskuterer interesse av forskjellige slag! Mange forskjellige ting og sette seg på for å bli kjent med mennesker. Er bare å prøve og feile!

Lykke til! :)

Takk for tipset =)

Undrer også over om de finnes noe nettside der man kan hitta venner... Absolutt ingen dejting side. Vet du eller noe annen noe om det?

Lenke til kommentar

Sosiale sider.. Hmm, er jo så og si bare datingsider. Men du har jo muligheten av og sette deg som opptatt og bare ser etter venner :) Usikker, bor der jeg har vokst opp så har aldri måtte tenkt sånn. Men kan ta en titt på nettet og se om jeg finner noe som passer til det dere søker!

Lenke til kommentar

Sosiale sider.. Hmm, er jo så og si bare datingsider. Men du har jo muligheten av og sette deg som opptatt og bare ser etter venner :) Usikker, bor der jeg har vokst opp så har aldri måtte tenkt sånn. Men kan ta en titt på nettet og se om jeg finner noe som passer til det dere søker!

Takk =)

Kan ju ikke bare ta ta i noe og siga att denne ska bli min ven =) He he =S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...