Joananas Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Blood Stone tar deg på en reise verdig Bond-navnet. Les mer Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Litt interesant info ang. spillet: As if the actors' pedigrees weren't enough, the game's script was written by Bruce Feirstein, the screenwriter for the Bond films Goldeneye, The World is Not Enough and Tomorrow Never Dies and the game was produced by Eon Productions, the outfit that makes the films. KILDE Vurderer kraftig å spille den. Alle anmeldelser som jeg har lest sier hvor utrolig god følelse det er i spillet at du faktisk deltar i en 007 film. Til tross at den er svært linært og leverer ikke noe nytt. Endret 13. november 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Dette spillet er bedre enn det nye goldeneye spillet. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 virker intressant uten tvil. Får se det an, vente på tilbud tenker jeg. Lenke til kommentar
svenka Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Dette spillet er bedre enn det nye goldeneye spillet. Har du røyka sokkane dine? Eller begrunn svaret ditt... Lenke til kommentar
HappyHerb Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Det er absolutt ikke en AAA tittel, men jeg blir alikevell hekta på spillet. Storkoser meg som 007 Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Dette spillet er bedre enn det nye goldeneye spillet. Gamerankings (altså flere anmeldelser gjennomsnittlig sett) sier noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg