King-Nothing Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Jeg har jobbet en liten stund med mitt nyeste prosjekt og siden har nå gått "online". Tar i mot både ris og ros, men skal det være ris får det være av den konstruktive sorten. Fyr løs! http://www.flashbanner.no Endret 21. november 2010 av King-Nothing Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 83 stk som har sett tråden, men ingen kommentarer? Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) I grunn en bra side. Eneste å sette fingeren på fra min side, er at siden "kontakt meg" ikke er alignet med de andre sidene. Jeg ville for øvrig kalt den "kontakt oss", høres litt mer proff ut! én ting til, ville endret Antispam til sikkerhetskode eller noe litt mer fengende enn antispam Endret 21. november 2010 av a_strann Lenke til kommentar
JarlG Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 To ting jeg ville endret: :hover på menyelementene er fint, men jeg syntes den burde gå helt ut på de to ytterste elementene. Eller i det minste ha samme margin. Sånn som det er nå, ser det rimelig rotete ut hvis man sammenlikner de. Mulig jeg tar feil her, men er du sikker på at border-radius på hjørnene oppe er lik den på hjørnene nede? Syntes jeg ser en forskjell, ihvertfall i anti-aliasing, men også i størrelse. Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 på siden "Referanser", bør du sørge for at det er like stor andel av marg på høyre side som venstre side. /div align hele greien. du ser det tydelig på vedlagt bilde Lenke til kommentar
Bastardo Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Bortsett fra at Flash-banneret på nettsiden din minnet om en Power-Point-presentasjon, så ser siden ut til å passe ditt bruk godt. Jeg ville kanskje ha lagt til en footer (i mangel på et bedre norsk ord). Blir liksom litt ... tomt. Lenke til kommentar
emilkje Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Grafisk Likte fargevalgene dine veldig godt. Rolige og fine. Det er dog et par ting som jeg ønsker å pirke på. Jeg synes brødteksten er alt for stor. Jeg ser du bruker 16px størrelse, og det blir i største laget for min del. Som nevnt over her hadde det også gjort seg med en "footer". Du er ikke nødt, men det er greit å følge konvensjonen slik at folk ikke blir forvirret. (Jeg leter ofte i footere etter hvilke systemer websiden ligger på ++). Informasjon og struktur En annen ting er informasjonsstrukturen. Alle sidene ser veldig like ut og det finnes ikke noe sted å feste blikket. Jeg vet ikke om du er kjent med narratologi i hypertekst, men her er det mye å hente i form av både leseretning og blikkfang. bruk lister bruk grafikk bruk strategisk typografi Salg av tjenesten Og til slutt vil jeg bare si litt om hvordan jeg mener en god salgstekst bør se ut. Skriv til den potensielle klienten, ikke til deg selv. Kunden din kunne ikke gitt mer blanke om forskjeller mellom raster og vektor, så lege produktet ditt gir et godt resultat. Hvorfor skal kunden velge deg framfor andre? Hvordan jobber du? Vil kunden ha utbytte av å jobbe med nettopp deg? Dette er spørsmål som bør besvares i salgstekten, hvis ikke mister folk tålmodigheten før de har begynt. Du har et veldig godt utgangspunkt med siden din, og med et par endringer så vil dette nå nye høyder! Jeg er på ingen måte utlært i dette, så du skal ta kritikken min med en klype salt ;p Lykke til videre! Endret 1. desember 2010 av emilkje Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 a_strann: Dette ser ut til å gjelde et par andre sider også, men jeg må innrømme at jeg ikke har merket dette før du sa det og det er heller ingen andre som har nevnt det (har bedt om tilbakemeldinger på en del forum) så vet ikke heeelt om det er første pri nå. JarlG: Har ikke fått det helt til å få de til å gå helt ut til sidene, men jeg er absolutt interessert i å fikse det, så hyl gjerne ut dersom du klarer å få det til. Ang kantene så er nok ikke de 100% like nei. Den ene er satt av CSS, den andre er laget i Photoshop. Spiller det egentlig noen rolle? a_strann: Dette er fikset. Bastardo: Det enkle er ofte det beste vettu. emilkje: Footeren til denne templaten ser ikke veldig bra ut, da jeg må ha bokser i stedet for kun ett felt. Det er plass til fire bokser og jeg syntes ihvertfall det ser teit ut med kun én boks på en av sidene, og jeg ser ikke heeelt hvordan jeg skal klare å fylle alle fire, så derfor har jeg heller latt være. Ang at sidene ser like ut, så har jeg lett en stund etter noen figurer/illustrasjoner jeg kan bruke på hver side for å sprite opp litt, men har ikke helt funnet noe som passer ennå. Skal se litt på salgsteksten. Takk for alle tilbakemeldingene folkens! Lenke til kommentar
Avean Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Flash headeren loader aldri her. Det var ikke mye design og typografien var ikke helt bra. Du har veldig lange linjer som gjør at det blir slitsomt å lese, samt hvis du først skal presentere bare tekst er du nødt til å fiffe det opp med noe bilder. Du må lage noe som fanger gjestene. Garantiteksten virket litt skummel også, du trenger ikke å skrive at dem ikke får annonsen før du har pengene på konto. Akkurat den setningen virket litt useriøst og nesten sint melding. Jeg ville laget siden selv, virker som den er basert på Wordpress? Siden din består av 200 linjer, jeg kunne gjort det samme med 10 linjer. Linker til tonnevis av ulike CSS filer og javascript. 3 divs og en list er alt du hadde trengt for å lage akkurat samme side + css filen som styrer fargene og layouten. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Det er basert på Wordpress ja. Er ingen racer på å lage nettsider fra scratch, så derfor er dette en del enklere. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 11. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2010 Da er siden fikset litt på, blant annet tekst, og har også lagt inn noen illustrasjoner. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2011 Noen andre kommentarer? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Noen andre kommentarer? Kanskje litt … unødvendig fra min side, men likevel noe å tenke på: Endret 14. januar 2011 av Runar Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Ikke relatert til siden, men banneret til vidunderbarn har skrivefeil. Det står branslukker, ikke brannslukker. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2011 Runar: Sjekk nå. Heidi: Takk for den. Merkelig at hverken meg eller kunden har sett det. Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg har jobbet en liten stund med mitt nyeste prosjekt og siden har nå gått "online". Tar i mot både ris og ros, men skal det være ris får det være av den konstruktive sorten. Fyr løs! http://www.flashbanner.no Jeg likte alt bortsett fra at banneren din reloader hver gang man trykker på en lenke, men jeg liker minimalist-looken du har, kanskje jeg kommer til å kjøpe noen tjenester av deg i framtiden;). Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg hadde tidligere enda mer animasjon i headeren, men syntes det ble for mye, så jeg har nå kun den ene. Tror ikke jeg kan gjøre slik at den kjøres kun første gang man åpner siden, så da blir det evt å fjerne hele animasjonen. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Runar: Sjekk nå. Flott, mye bedre nå! Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Heidi: Takk for den. Merkelig at hverken meg eller kunden har sett det. Det stusset jeg over og. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2011 Men da er det bra at vi har sånne som deg som er våkne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå