oystein93 Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Hvordan er det mulig å legge hjemmesiden sin i kataloger hos google, altavista, kvasir osv... ? Sånn at det blir lettere for andre, å finne frem. :wink: Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 De fleste søkemotorer har noe sånt som "submit your site" o.l. Noen tar seg betalt, mens noen gjør det gratis. Google f.eks gjør det gratis. Med google, og sikkert endel andre, tar det lang tid før siden din blir lagt til... de brukte 3 måneder på å finne ut at min side skulle legges til Lenke til kommentar
magikern Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 google finner siden på egenhånd hvis den er linket til på forskjellige steder rundt omkring på nettet, så det er bare å legge ut linker på flere forum verden rundt så blir den funnet der. Lenke til kommentar
tt22 Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Legg inn linken din på min link-exchange http://templatemonster.no/links.asp Gå til "LinkExchange: register" Du får kanskje 5-10 ekstra besøk daglig og siden din blir linket av flere andre sider -> Du kommer høyere på google's ranking. Linkexchangen fungerer slik at hvis en person klikker på en av disse linkene på din hjemmeside kommer linken til din hjemmeside opp på en annen hjemmeside. Bytte av tekstlinker fungerer mye bedre enn f.eks banner-bytter. Får jeg flere som registrerer seg kan jeg sette opp kategorier slik at du kan velge hva slags type hjemmesider du vil skal linke til din hjemmeside Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Legg inn linken din på min link-exchange http://templatemonster.no/links.asp Gå til "LinkExchange: register" Du får kanskje 5-10 ekstra besøk daglig og siden din blir linket av flere andre sider -> Du kommer høyere på google's ranking. Linkexchangen fungerer slik at hvis en person klikker på en av disse linkene på din hjemmeside kommer linken til din hjemmeside opp på en annen hjemmeside. Bytte av tekstlinker fungerer mye bedre enn f.eks banner-bytter. Får jeg flere som registrerer seg kan jeg sette opp kategorier slik at du kan velge hva slags type hjemmesider du vil skal linke til din hjemmeside ...hehe Lenke til kommentar
tt22 Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Må jo være lov å reklamere litt Men.. linkexchange fungerer veldig bra så lenge det ikke forsøples av useriøse brukere Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Men.. linkexchange fungerer veldig bra så lenge det ikke forsøples av useriøse brukere Må du sjekke hver eneste dag at det er ingen som forsøpler siden din da? Blir det ikke litt slitsomt etter hvert? Lenke til kommentar
tt22 Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Det har jo ikke vært noe problem å gå igjennom linkene hittil da Men å sjekke de som ligger på topp 10 burde egentlig ikke være et problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå