stiansa Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Sikkert feil sted å poste dette, men fant ingen kategori for internett/websider. Jeg bare lurer på om de kjører backup eller et eller annet på prisguide.no sånn ca kl 02:20 hver natt, for nå går det ikke an å komme inn på siden. Og sånn har det vært flere ganger før også. Det må da være mulig å gjøre det på en måte som tillater folk å surfe på sidene samtidig som man vedlikeholder den. Vet de ikke at de fleste av leserne er datanerder som sitter oppe om natten? Synes det virker litt amatørmessig, da. Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 kommer fint inn jeg Lenke til kommentar
stiansa Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 kommer fint inn jeg Ja, nå kommer jeg også inn, men det var en halvtime der hvor det ikke gikk an å loade siden. Jeg ville vite om noen her inne visste noe om hvorfor siden var utilgjengelig i en periode hver natt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå