patbak Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 hei jeg prøver å spille jeg men jeg kom til en bane der alt var helt svart jeg skjønner ikke en dritt av det jeg skal gjøre. det er sikkert sånn hos andre å men jeg skjønner ingen ting 1 Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 hvilket spill? ...... Lenke til kommentar
*F* Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Er det snakk om Black Ops? Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Forventer du å få svar når du har null info om spill/maskinvare og os? I think not. Lenke til kommentar
patbak Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 sorry glemte å skrive det men det er på xbox360 å det er Black Ops Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Har ikke spilt det selv, men om alt er svart vil jeg tippe du bør bruke night vision. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Har ikke spilt det selv, men om alt er svart vil jeg tippe du bør bruke night vision. Jeg har ikke hatt bruk for noen nightvision briller på Black-Ops... Tror faktisk ikke at det night vision på spillet i det hele tatt. Kan hende at det er noe som har fucka seg med xbox eller spillet. Lenke til kommentar
patbak Skrevet 16. november 2010 Forfatter Del Skrevet 16. november 2010 ok men hva får jeg gjort med det da Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Clear cache, installer spillet til HDD, eventuelt vent på en patch/start en ny save. Lenke til kommentar
patbak Skrevet 16. november 2010 Forfatter Del Skrevet 16. november 2010 jeg har kommet en stund ut i spillet å har ikke særlig lyst til å starte på nytt. å åssen får jeg installert det som hdd Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Ha DVD-en i Xboxen, bla deg til My Xbox på menyen, finn Game Library, velg det aktuelle spillet, trykk Install to Hard Drive. Dette forutsetter naturlig nok at du har nok ledig plass på Xboxen sin harddisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå