Gjest En-som-lurer Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hei, gutt 18 Har vært på helsestasjon ang trang forhud og stram streng bak penishodet, var virkelig flaut. Men fikk bare en sånn cortison krem jeg kunne smøre på penishodet, men det hjelper for faen ikke. fikk også beskjed om at hvis det ikke hjalp kunne jeg snitte litt i forhuden slik at det ble bedre plass. Ett slikt inngrep høres litt forferdelig ut, så lurer på om det er noen her som har erfaringer. Feks hvor lang tid tok det før dere kunne ha sex igjen? Onanere? Uansett så er problemet mitt at mitt forhold om intime ting med mine foreldre er ikke-eksisterende. Så vil helst unngå dem, men kan jeg bare stikke ned til lege/helsestasjon, fikse en time på sykehuset snitte opp pikken og leve videre? Lenke til kommentar
Gjest arississ interpret Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Lurer jeg også på. Vil ikke måtte overnatte eller være der lenge og få "Hvor har du vert" etter meg hjemme. Lenke til kommentar
Gjest dr_who Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Jeg fikk det gjort. Ble kalt inn til dagkirurgi, måtte da møte opp kl 7 om morgenen, men måtte vente til langt utpå dagen før jeg fikk narkose og de opererte. Våkna, måtte prate med legen før jeg kunne dra hjem om kvelden. De sydde noen sting og ga meg lokalt bedøvende gel. Fikk 1 ukes sykemelding. Det var ganske ømt de første dagene og så ikke så pent ut, men sluttresultatet ble bra. Så, hvis det er noen som kommer til å spørre etter deg hvis du blir borte en hel dag, kan du først som sist bare snakke med dem om det, i hvert fall de du står nærmest. Det gjorde jeg ikke før jeg måtte, av samme grunn som deg, men burde egentlig bare gjort det.. men var litt flau. Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Takk for svar! Men altså dine edle deler fungere som de skal nå? Du kan ha sex helt fint? Og det tok ca en uke før du kunne begynne på? Lenke til kommentar
Gjest gjest Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Dro til legen. Ble videresendt til en spesialist, fikk lokalbedøvelse, oppererte og dro hjem. Dro på skola dagen etter. Litt ømt, men no stress. Fikk beskjed om å ikke ha seksuale akvtiviteter på to uker. Ta ett par Ibux om dagen, så går det fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg