Gå til innhold

HD pvr + CoD MW2 "screen cam"

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har oppdaget at mange personer bruker en HD pvr dekoder med minne og muligheten til og ta opp med, de bruker den for og ta opp når de spiller COD MW2 på tven. jeg lurer på om det er mulig å gjøre det samme til pc også ? slik at det ikke belaster pcen på samme måte som hvis man bruker et program som heter for "Fraps"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg har lurt på dette en liten stund nå, etter at jeg fant ut at de som spiller MW2 på ps3 eller xbox 360 bruker HD pvr dekodere for og "ta opp" når de spiller MW2.

Jeg lurer på om det er mulig å gjøre det samme på pc? jeg har prøvd og bruke fraps og Xfire, men begge belaster pcen slik at jeg merker en liten forsinkelse på pcen min. noe som plager meg.

jeg har en Riks HD pvr dekoder stående rett ved siden av pcen. jeg kan bruke den til og ta opp program fra tven. Tror den har ca 60 GB lagringsplass.

Jeg ønsker altså og ta opp når jeg selv spiller MW2 på PC.

Takk :thumbup:

Lenke til kommentar

Siden Hårek sier det ikke går an, så anbefaler jeg deg "WeGame" det tar ikke mye prossess, og jeg klarer ta opp video i "Full-screen Mode" i HD oppløsning altså 1920x1080. Og det er GRATIS! Så du slipper å piratkopiere!!

link: http://wegame.en.softonic.com/

EDIT:

Se Retningslinjene: Det holder med én tråd om ditt emne, ikke opprett flere identiske tråder i forskjellige områder av forumet.

Har derfor slått sammen denne nye tråden med den du lagde tidligere.

Du kunne godt ha linket til denne tråden, i den du stengte.

Endret av Umuligt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...