Gjest medlem-122015 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Hei! Jeg ble innkalt til 1.gangstjeneste i sjøforsvaret i vår, og utsatte det et år pga folkehøyskole. Lurer veldig på om det er stor sjanse for at jeg blir innkalt til 1.gangstjenesten igjen..eller blir man ofte "glemt" når en utsetter?...noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Pleya Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hei! Jeg ble innkalt til 1.gangstjeneste i sjøforsvaret i vår, og utsatte det et år pga folkehøyskole. Lurer veldig på om det er stor sjanse for at jeg blir innkalt til 1.gangstjenesten igjen..eller blir man ofte "glemt" når en utsetter?...noen som vet noe om dette? Jeg kjenner en som gikk 3 år på skole, og ble innkalt etter 3 års utsettelse. Lenke til kommentar
Major Pettersen Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Vist du er bedre enn gjennomsnittet når det kommer til helse ( med tanke på sesjon del 1)vil eg tro du blir kalt inn igjen. Lenke til kommentar
-Longva- Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Har flere i troppen min som har gått et år på folkehøyskole før de nå ble innkalt Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Har nokk dårligere helse enn gjennomsnittet, et blandt annet fargeblind (ifølge sesjon del 1, aldri sjekket det ytteligere) og har ingen lyst. Fikk utsettelse pga utdanning, men jeg var ikke glemt nei, fikk innkallelse i dag. Lenke til kommentar
William_S Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Det er nok variabelt. Broren min fikk utsettelse, siden har de bare glemt han og nå er han for gammel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå