steinar2000 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 De fleste har vel et hat/elsk forhold til disse gutta her, men er det flere enn meg her som syns det siste påfunnet deres er genialt? Jeg elsker den jævlig cheesy, absurde stemninga. Har sett at programmet programmet fikk en sekser i VG, mens andre har gitt det totalslakt, så er litt spent på hva dere syns. Det første programmet finner dere her, for dere som ikke har sett det: http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/682222/ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Virker til dels som en blåkopi av Flights of Conchords etter det jeg har sett til nå. Derfor liker jeg det ikke helt. Blir litt feil å se på, da det er nesten bare en "for-norska" utgaven av FoC nærmest. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Har aldri vært noen fan av de to, men selv om Flight of the Conchords (som Empire of Maury også sier) var det første som slo meg, så syns jeg førsteepisoden var ganske grei, igrunn. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Påpp og Råkk fortsetter i det samme sporet som Slå på ring, en serie som kom ut 6 år før Flight of the Conchords. Formatet er kanskje likt, men jeg synes at det blir litt feil å kalle Påpp og Råkk for en kopi av Flight of the Conchords. Konseptet er forøvrig utrolig bra. Den siste episoden fikk meg til å gapskratte i sofaen (i år kun slått av Storbynatts "omsorgs"-kampanje). Jeg gleder meg til fortsettelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå