Superparanoid Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hodgsson sitter trygt i minst enda en kamp. Garantert! Taper vi mot West Ham, så kanskje, men ikke før. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hadde Hodgson hatt litt baller, hadde han gått selv. Han ville jo bli dømt etter 10 kamper... Nei, dette er trist. Bare jævlig trist. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 It's time to fuck off Roy. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 For en tragisk forestilling av Liverpool i dag. Hvor lenge har Hiddink tenkt å være i Tyrkia egentlig? Trenger en manager som vet hva han driver med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Bom på lagutak og spillestil. Irriterer meg at Liverpool kunne kjøpt Jones(Liverpool trenger sårt en spiller med power) men Roy valgte istede å kjøpe to kompiser i Poulsen og Koschensky. Irriterer meg kraftig over Skrtel også. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 To rompiser mener du ZU. Gidder ikke skrive mer enn at Roy kan fucke til helvete off, Skrtel, konchesky, meireles, lucas m.fl kan følge med. Nå skal jeg på dritfylla helt til mandag, snxxxxxxxxx. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Alt irriterer meg akkurat nå. Spesielt alle jævlene som roper ut om fotball og Liverpool på facebook når vi slår Chelsea, men har vært helt tyst i 10 måneder før det. Ser sikkert ikke kampene en gang. Klarer ikke å se at Hodgson skal sitte så veldig mye lengre og ikke i hvert fall ikke til sommeren. Håper han er gone innen Januar, da vi ikke burde la han få herje rundt med millioner i lomma og se etter flere udugelige spillere som ikke klarer å slå en pasning til en på samme lag.. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Må bare si at Stoke er faen meg en dritt-lag. Kjedelig fotball, helvetes innkast med bare ulovligheter i boks. Stygge taklinger med vilje og et ellers trist fotballag. De spiller likevel ikke like stygt som Arsenal i år. Det er et stygtspillende lag det. Skikkelig destruktive. Dere topper faktisk statistikken over stygtspillende lag i år, likevel er dere de verste whinerne når deres spillere blir taklet litt hardt. Stoke i år: 1 rødt kort Arsenal i år: 4 røde Kort-statistikk 5 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Bare 1 av de 4 kortene til Arsenal har kommet som følge av en stygg takling. Koscielny har 1 hands og 1 profesional foul, mens Song fikk 2 gule som ikke var stygge taklinger. Går ann å se litt bak statistikken også 2 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hvis du er det verste laget i den statistikken gjør du noe feil, og man bør i hvert fall ikke klage på et annet lag som faktisk har vært langt bedre i år. 3 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Der er jeg enig. Arsenal har lite de skulle ha sagt akkurat i år hvertfall, selv om de tidligere har spilt rent. Stoke er uansett et lag med masse ulovligheter. Og det sier jeg som nummer 9 på disiplinær-tabellen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Men da MÅ Liverpool begynne å plukke flere poeng på bortebane. Forøvrig er United like ræva på bortebane. Veeeeeel........ Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 SNipp Kom til Liverpool til helga, det hadde vert kult å tatt en pils med deg på The Albert før kampstart. Vi er jo mange som skal fra forumet, så hvorfor ikke? Som jeg sa til Zu, ingenting er som å lade opp med en knall kamp mot Stoke før jeg reiser over dammen! YNWA! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Svipptur til Liverpool til helgen? Skal høre med min private helikopter-sjåfør om det lar seg gjøre. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 No sweat, så ordner jeg billett Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Må bare si at Stoke er faen meg en dritt-lag. Kjedelig fotball, helvetes innkast med bare ulovligheter i boks. Stygge taklinger med vilje og et ellers trist fotballag. De spiller likevel ikke like stygt som Arsenal i år. Det er et stygtspillende lag det. Skikkelig destruktive. Dere topper faktisk statistikken over stygtspillende lag i år, likevel er dere de verste whinerne når deres spillere blir taklet litt hardt. Stoke i år: 1 rødt kort Arsenal i år: 4 røde Kort-statistikk Må få lov til å si akkurat hva jeg vil. Nå valgte du bare å luke ut en ting i sitatet mitt og legge full fokus på det, fordi det var der du fant motargumentene. Helt greit det, men jeg personlig synes spillestilen til Stoke og Arsenal er ganske forskjellig. Som sagt av Maefteda er det 1 av 4 røde som kommer på grunn av taklinger. Jeg har uansett ikke sagt at Arsenalgutta har vært fine i år. Det jeg sier er at jeg ikke liker måten Stoke spiller fotball på. Om du synes de spiller morsom fotball, så får det være deg. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Faen for et trist fotballag Liverpool er om dagen. Jeg synes nesten (men bare nesten) at det er litt trist at dere sliter såpass. For jeg hadde heller tatt dere i toppen enn City og Chelsea. Føles enda bedre å vinne over dere da. Man kan ikke kalle Arsenal for et destruktivt lag, det blir bare feil imo. Om de har fått noen røde kort nå, i første tredjedel så får det så være. Man må se litt lenger enn bare det. 4 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Flott innlegg Shlaps, nesten så jeg var enig. Må bare si at Stoke er faen meg en dritt-lag. Kjedelig fotball, helvetes innkast med bare ulovligheter i boks. Stygge taklinger med vilje og et ellers trist fotballag. De spiller likevel ikke like stygt som Arsenal i år. Det er et stygtspillende lag det. Skikkelig destruktive. Dere topper faktisk statistikken over stygtspillende lag i år, likevel er dere de verste whinerne når deres spillere blir taklet litt hardt. Stoke i år: 1 rødt kort Arsenal i år: 4 røde Kort-statistikk Må få lov til å si akkurat hva jeg vil. Nå valgte du bare å luke ut en ting i sitatet mitt og legge full fokus på det, fordi det var der du fant motargumentene. Helt greit det, men jeg personlig synes spillestilen til Stoke og Arsenal er ganske forskjellig. Som sagt av Maefteda er det 1 av 4 røde som kommer på grunn av taklinger. Jeg har uansett ikke sagt at Arsenalgutta har vært fine i år. Det jeg sier er at jeg ikke liker måten Stoke spiller fotball på. Om du synes de spiller morsom fotball, så får det være deg. Arsenal har spilt stygg drittfotball i år. Ikke slik jeg liker å se Arsenal. Lev med det. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Haha, det skal jeg helt fint klare å leve med. Heldigvis er det ingen lag i PL som spiller så møkk kjedelig som Liverpool. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå