kloffsk Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 Litt av en omgang. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 Reka ser ut som om han kommer direkte fra nachspiel. Skrukkete skjorte, rufsete hår og ubarbert. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 Jaja, har i det minste dere å trøste meg med på en ellers så kjip dag. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 F U L L E R !!!!!! FULLT FORTJENT! SEIER FOR FOTBALLEN. 2 Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 Måtte jo komme... Vi klarer ikke å forsvare oss. Hvorfor spille defensivt da? Jeg vil ha alt i angrep! 1 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 Selektiv hukommelse er stikkordet for denne sesongen. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 La oss gå for kun et baklengs og ro dette i land nå! 1 Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 La oss gå for kun et baklengs og ro dette i land nå! Hehe. Hodgson bør få inn Babel og/eller N'Gog. Noen bør i alle fall byttes inn hvis dere skal få med dere poeng hjem til Liverpool i dag. Nesten for Maxi der, men en flott redning av Begovic. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 Nå kommer i det minste N'gog inn. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 Artig at han kaller Meireles et realt bomkjøp. Fyren blir brukt i en kantrolle for faen. Er det noe jeg vil kalle et bomkjøp(bom-ansettelse) så er det Hodgson. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 Offensive bytter! Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Må bare si at Stoke er faen meg en dritt-lag. Kjedelig fotball, helvetes innkast med bare ulovligheter i boks. Stygge taklinger med vilje og et ellers trist fotballag. Selvfølelig fulgt opp med ett skikkelig dritt-mål.Føler med dere idag Liverpool. Skjønner frustrasjonen for spillerne deres. Endret 13. november 2010 av -Lasse 1 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Okei, at Konchesky tar frispark på slutten og vi trenger mål, oppsummerer vel hele kampen. Edit: -Lasse: I dag er det Liverpool som spiller rævva og ødelegger for seg selv. Ingenting annet. Man kan si hva man vil om Stoke, men i dag har Liverpool rotet seg inn i sin egen avføring. Endret 13. november 2010 av ErlendRU 1 Lenke til kommentar
andreas__891 Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 Håper Hodgson får fyken no! Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 Jepp, kan ikke skylde på Stoke. Vi spiller ikke det spor bedre. Vi taper fortjent, selv om Hodgson ikke er enig. Rødt kort også ja. Jippi! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 Skjønner ingenting om dette ikke er spikeren i kista for Hodgson. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 Fy faen som jeg hater at Liverpool ødelegger fuckings ALLE helgene mine?! Fårbainnja dritt!!! Møkka-lag, møkka-spillere og møkka-manager Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 Har aldri nevnt at Liverpool ikke spiller hestemøkk på bryllupskaka, men jeg liker virkelig ikke dette Stoke laget. Faktisk vil jeg gå så langt at jeg nesten hater dem. ^^, Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 Hodgson får jo ikke sparken, det sier seg selv. Vi må nok vente til sent i mars med dårlige resultater før noe skjer. Vi har nok ikke ny manager før til neste sesong. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 PATETISK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå