Gå til innhold

PL: Stoke-Liverpool

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Anbefalte innlegg

Vel, jeg husker at jeg sa at hvis vi tar full pott i disse tre kampene (Wigan, Stoke og West Ham) så ligger vi meget bra an. Men at jeg ville bli overrasket om vi greide 9 poeng i de kampene. Blir faktisk overrasket om vi tar 6 poeng i de resterende kampene nå. Ikke faen at vi vinner senere i dag. Pennant kommer til å holde lekestue med Konchesky og Jones vil knuse alle som prøver å gå i kroppen hans. Kampen i midtuken er noe av det mest provoserende jeg har opplevd som fotballsupporter. Etter scoringen så satt jeg bare å ventet på at Wigan skulle score og at vi skulle rote det bort som vanlig. Selvfølgelig skjedde det også da dette Liverpool-laget + Hodgson er ufattelig lett og lese.

MI

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

blir deprimert om liverpool ikke klarer minst et poeng her!

Er du ikke deprimert enda? :p

Godt sagt! :p

Flink du Daniel som gidder å fikse tråder, skal se om jeg kan få fikset noen i nærmeste fremtid jeg og.

Blir nok den siste tråden jeg gidder, er for dårlig at det ikke ble lagd kamptråd før tolvtiden igårnatt. (ergo latterlig enkel tråd).

Mye kan bikke Liverpools vei idag, og om Liverpool vinner(som jeg tror de gjør) kan ting se lysere ut igjen. Liverpool ligger kun 5 poeng unna 4.plass, og i år er alt åpent. Men da MÅ Liverpool begynne å plukke flere poeng på bortebane.

Forøvrig er United like ræva på bortebane.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Ser ut til at det blir samme laget som de to siste kampene, bare med Kyrre inn og Kelly ut. JEG KLIKKER SÅ JÆVLIG HODGSON! FORBANNA FITTEFAEN... Her har Kelly spilt knallbra i to kamper, men neida, da skal Carra spille på høyrebacken da.. Da blir det jævlig bra. Forbanna idiot.. Da kan han i det minste sette Skrtel eller Carra ut, ikke den unge karen som har spilt knallbra til og med mot Chelsea. /frustrasjon

Lenke til kommentar

Reina, Konchesky, Carragher, Skrtel, Kyrgiakos, Lucas, Gerrard, Maxi, Kuyt, Meireles, Torres. Subs: Jones, Kelly, Shelvey, Poulsen, Jovanovic, Babel, Ngog.

Kyss meg midt i ræva. Her storspiller man 2 kamper som unggutt, og hva får man igjen? Jo blir satt på benken! Hadde Poulsen starta så kunne Hodgson tatt hatten og reist!

Endret av Pirja
Lenke til kommentar

Skjønner meg ikke på taktikken til hodgson nå. Man skulle tro at han kanskje har fått meg seg at Stoke har gode hodespillere, og spillerne er fysisk sterke. Ergo tilsier ALL logikk at man IKKE spiller altfor mange langballer. Men hva er det Liverpool KUN gjør? Jo de spiller langballer. Det er utenfor min fatteevne at hodgson ikke ser dette og ber gutta spille litt ordentlig fotball i stedet. Og backene våre mot vingene til Stoke er jo et kapitell for seg selv. Tipper hodgson er MEGET fornøyd med 1.omgangen!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Håper Delap får to gule kort iløpet av kampen på grunn av uthaling av tid.

Få inn noen kantspillere for fuck sake. Babel inn snarest!

Torres får jo zero hjelp av håpløse langpassninger. Spill for faen meg langs bakken!

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...