rotama Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Vet ikke helt om det er riktig sted for å poste dette innlegge, men prøver. Noen som vet noe om fordeler i/ved Nord-Amerika? Og Ulemper/problemer? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Geologisk, geografisk, økonomisk, politisk, osv? Her er en ulempe med Nord-Amerika: Sør-østkysten er i et orkanbelte. Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Ginseng er en plante utbredt Nord-Amerika. Ginseng som kosttilskudd er primært brukt generelt styrkende, til å bedre allmenntilstanden og mot uopplagthet. Men kanskje ikke det du tenker på ? Som JohndoeMAKT sier så må du utdype Lenke til kommentar
rotama Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 kan vel egentlig være alt mulig, geografisk, politisk, geologisk osv men takk for det dere skrev Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 kan vel egentlig være alt mulig, geografisk, politisk, geologisk osv men takk for det dere skrev Nord amerika er mindre ensartet enn norge, ikke minst fordi det er så stort. Geografisk så har vi alt fra høy fjell til dype daler og ørkener. Hvis jeg var deg så ville jeg konsentrere deg om sosiologiske problemer, noe du har hørt om hele ditt liv antar jeg. Det har hele landet, fattigdom, rasisme, vold, høy kriminalitet, store fengsler. En kunne skrive mye om bare en av disse ting. Slaveri og innvandring har skapt både fordeler og ulemper i USA og er noe norge og hele europa har bare begynnt å forstå. Undersøker du om dette så ville det føre til en bredere forståelse både om USA og hva som kommer til å hende i norge i fremtiden. Hvis du ønsker hjelp, så er jeg en amerikaner som bor I midtvesten som kanskje har noe å tilby. Beklager dårlig norsket mitt men håper det er forståelig nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå