EmilHen Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Orket ikke å oversette denne fra engelsk, men her er det: Hi, im playing Call of Duty: Modern Warfare 2, and want to be able to join and host games on PC. I have to have Nat type "Open" But mine seems to not want to change from "Strict". I have tryed to open the following ports: 1500 - 1500, 3005 - 3005, 3101 - 3101, 27000 - 27050, 28960 - 28960. I have also checked the firewall exeption in Windows Firewall. And i have checked the firewall for McAfee (My antivirus). None of those should block Mw2. I have also turned uPnP on in router settings. Can someone tell me what i can do to make this Nat type "Open" please? Hjelp! Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Trådløst nett eller kablet ? Router ifra ISP i tillegg til egen router ? Hvilke routere ? Du er sikker på at du port-forwarder til riktig (statiske?) IP på PC, forwarder du både TCP og UDP ? Endret 12. november 2010 av Topguy Lenke til kommentar
EmilHen Skrevet 12. november 2010 Forfatter Del Skrevet 12. november 2010 Trådløst nett eller kablet ? Router ifra ISP i tillegg til egen router ? Hvilke routere ? Du er sikker på at du port-forwarder til riktig (statiske?) IP på PC, forwarder du både TCP og UDP ? 1. Ruteren er jo trådløs også, men denne pcen er koblet til med kabel. 2. Skjønnte ikke helt spørsmålet, er ikke helt ekspert på det her. Det er *en* ZyXEL Multimodem P2602HWT. 3. Se på svar 2. 4. Ganske sikker på at jeg forwarder riktige porter, men kan ikke velge om det skal være TCP eller UDP. Til deg/dere andre, vet dere forresten hvordan man disabler SPI Firewall på nevnte ruter? Takk for svar Lenke til kommentar
EmilHen Skrevet 16. november 2010 Forfatter Del Skrevet 16. november 2010 Bump, noen som vet? Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Kan nevne at jeg sliter med denne routeren selv. Virker rett og slett ut som den tar ting litt hips om haps. Har forsøkt å åpne Xbox live portene i evigheter uten hell, mens port 21 (FTP) og 80 (Http) går fint til Data #1, mens når jeg satte opp ting på Data #2 og forsøker å sette portene 21 og 80 til denne i stedenfor, så nekter routeren plent. Nekt, nekt uansett hva jeg gjør. Du kan gå på Security --> Firewall, sette WAN to LAN til Permit. Da kan du konsentrere deg om NAT --> Portforward uten å tulle i Firewall. Endret 22. november 2010 av Solsviken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå