Flodec Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Jeg snakker ikke om lyden. Jeg snakker om at det tar sekunder for å åpne mapper. Ulyd har jeg også opplevd i PC'n ettpar ganger i løpet av de siste 8 månedene, men en rask restart og så har den forsvunnet. Lurer på hvorfor folk forsøker å bortforklare det faktum at de kan ha fått virus? Det er datavirus. Ikke klamydia. Hvilket antivirusprogram bruker du? Ang ruter så er det ikke helt uvanlig å måtte restarte ruteren. Selv restarter jeg ruter og/eller modem ca 1 gang i uka. Spesielt har jeg merket at ruteren ikke liker varme noe særlig. Hvis det er varmt i rommet så flipper det helt for ruteren. Det er en Jensen airlink 89300 som koster 900 kr. Lenke til kommentar
3xt Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 Er det egentlig å få virus rett etter recovery??? bruker det som er på pc'en macafee eller hva den så heter. Prøver ikke å bort forklare at det kan hende at det er virus, men tviler så sterkt på det fordi nettopp at pc'en er ferdig recoveret. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Kan være mye dritt som fører til problemer med maskinene. F.eks dårlige drivere eller virus. Ved gjennoppretting så vil ikke driverne være oppdaterte. Det kan lage problemer. Gjør oppmerksom på at McAfee som ligger med maskinene kun bruker å være en 15 dagers prøveversjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå