WickedOne Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Er det noen neocron spillere der ute...? I såfall, ingame navn, server og clan? Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Patey Jameson, constructor 152/tool 150 (100% CST), Pluto, Tangent TDC (Head R&D) - vi tar ikke inn nye medlemmer for tiden, men vil gjøre det igjen senere. Åja, i tillegg til å være 100% CST kan jeg smekke bugs og plants med mitt blade Edit: Hvorfor poster du ikke ditt eget navn, rank og clan? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 clan: ncpd character: tank Server:pluto LVL, husker ikke helt men strenght er 95 tror jeg spiller lite nå om dagen siden klanen har gått i oppløsning, men jeg må innrømme at Neocron var livet mitt et par måneder i vinter. Håper jeg kan bli hektet igjen. Lenke til kommentar
WickedOne Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 Hyggelig å se at det er noen nordmenn der ute Litt synd at dere spiller på pluto da, men men..... Min main char er: Navn: Mael Clan: 101st (CM) Server: Saturn Nesten capped Rifle PE ** (mangler 5 dex points ) Har en noob på pluto med samme navn (psi monk) så jeg får vel hilse på en dag Til dere som ikke spiller Neocron; http://homepage.ntlworld.com/robert.omalle...journeyhigh.wmv Litt propaganda Lenke til kommentar
WickedOne Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 clan: ncpdcharacter: tank Server:pluto LVL, husker ikke helt men strenght er 95 tror jeg spiller lite nå om dagen siden klanen har gått i oppløsning, men jeg må innrømme at Neocron var livet mitt et par måneder i vinter. Håper jeg kan bli hektet igjen. Var det den klanen som tidligere gikk under Nordic NCPD? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 stemmer det. Den het vel først NCPDS og så ble det nordic ncpd. clanen var dritbra en god stund, men så sluttet folk å spille.. Trist for Neocron rocker!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå