Jørgen Sørheim Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Vanlig pris på topp. Kredittkjøp (betalingsutsettelse/nedbetaling over lengre tid), inkluderer etableringsgebyr. Ikke noe poeng med billige greier, mer interessant for ting som TV-er, digitalkamera, etc. Frakt avhenger av produkt. Noe er billig å sende, noe er dyrt. Fraktpris får du når du "går til kassen". Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Det er prisen for spillet, ja Det er hvis du deler opp betalingen. På en måte nedbetalingsgebyr. Blir som ett lån. du betaler "renter". Frakten står når du kommer til "kassa" for den beregnes utifra vekt og hvordan du vil ha varen levert (oppkrav, på døren, over natten, etc) EDIT: psilocybe slo meg på målstreken... Endret 15. november 2010 av TMK9C Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 16. november 2010 Forfatter Del Skrevet 16. november 2010 Takker hjertelig for svar. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Ja, det er prisen. Pris ved delbetaling er den totale summen deraom du velger å betale månedlige avdrag, noe som aldri lønner seg. Frakten kommer opp når du går til kassen Edit: oops, kombinasjonen av mobilskjerm og trøtt Endret 16. november 2010 av NiRaM Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Dustinhome er den beste butikken jeg har hvert borti, Kjempe service billig frakt, gode priser, bra utvalg. I januar i fjor. Handlet jeg for 24.000kr der Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Har handlet lite elektronikk siste årene, men jeg har brukt rundt 50k hos Dustin siden 2009. Bra på angrerett - har utvidet "returrett" på 30 dager om varen er ubrukt. De dekker også returkostnaden for deg (noe de ikke plikter å gjøre). Når det kommer til reklamasjoer vet jeg ikke hvordan de er. Jeg sendte dem en e-post til kundeservice@dust... i romjulen, og har fortsatt ikke hørt et pip fra dem. Tyder kanskje på at de ikke er verdensledende i reklamasjonsarbeidet. Nå tjener de uansett fint lite på å være best i klassen på reklamasjoner, men det ser foreløpig ut til at en nyåpnet Amentio i Bergen vil få min neste miniordre på 2 stk HDD... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå