Gå til innhold

Er det lurt å handle på dustinhome.no?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er prisen for spillet, ja

Det er hvis du deler opp betalingen. På en måte nedbetalingsgebyr. Blir som ett lån. du betaler "renter".

Frakten står når du kommer til "kassa" for den beregnes utifra vekt og hvordan du vil ha varen levert (oppkrav, på døren, over natten, etc)

EDIT: psilocybe slo meg på målstreken...

Endret av TMK9C
Lenke til kommentar

Ja, det er prisen. Pris ved delbetaling er den totale summen deraom du velger å betale månedlige avdrag, noe som aldri lønner seg. Frakten kommer opp når du går til kassen :)

Edit: oops, kombinasjonen av mobilskjerm og trøtt :p

Endret av NiRaM
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har handlet lite elektronikk siste årene, men jeg har brukt rundt 50k hos Dustin siden 2009.

Bra på angrerett - har utvidet "returrett" på 30 dager om varen er ubrukt. De dekker også returkostnaden for deg (noe de ikke plikter å gjøre).

Når det kommer til reklamasjoer vet jeg ikke hvordan de er. Jeg sendte dem en e-post til kundeservice@dust... i romjulen, og har fortsatt ikke hørt et pip fra dem.

Tyder kanskje på at de ikke er verdensledende i reklamasjonsarbeidet. Nå tjener de uansett fint lite på å være best i klassen på reklamasjoner, men det ser foreløpig ut til at en nyåpnet Amentio i Bergen vil få min neste miniordre på 2 stk HDD...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...