mads89 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 HEI! jeg er en gutt/mannn på 21 år som jobber som budbilsjåfør. jeg vil si at jeg tjener ganske bra med en lønn på 24 000kr brutto fastlønn i mnd. det er for 7,5 time pr. dag. jeg slutter hver dag mye tidligere:) jeg har derfor planer om å tjene mer penger! jeg har en ide om å starte med bilpleie ( vasking,polering,lakkrens +++.) det jeg lurer på er, hvordan går jeg frem? skal jeg bare begynne å reklamere at jeg utfører bilpleie å ta pengene i egen lomme eller må jeg ha et enkeltmannsforetak? hvordan går jeg frem? helt sikkert noen som har gjort denne prosessen her? håper på nyttige svar:) Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Du må registrere deg, f.eks. her: https://www.altinn.no/no/Skjema-og-tjenester/Etater/Bronnoysundregistrene/Samordnet-registermelding---Hovedblankett/ Det siste året har foresten bilpleiefirmaer vært spesiellt mye i sølelyset hos forskjellige offentlige organer, da det er rimelig offentlig kjent at det i denne bransjen foregår mye snusk. Endret 12. november 2010 av Autofil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå