Essem87 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Noen som har dette problemet ved at spillet bare henger seg etter første runden ved select a class? Jeg kan spille første runden fint, men da andre runden loader og det kommer til der hvor man skal velge class fryser det, og jeg må ctrl alt delete ut av det. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Du spiller på PC og klarer ikke å velge klasse ved f.eks. andre runde i en Demolition match? Det eneste jeg kan tenkte meg at kan være problemet er at spillet ikke kjenner igjen de lagrede oppsettene dine. Prøv å "nullstill" dem så godt du kan, lagre dem og la spillet lagre (Saving game settings eller noe). Det siste her kan ta litt tid. Min måtte stå i mange, mange minutter en gang. Men hvis jeg trykker esc for å få bort lagringsvinduet kan det noen ganger bugge seg. Foruten det kan du jo gå inn på Steam og høyreklikke på Black Ops. Gå så på Properties, Local Files og så Verify Intergrity of Game Cache. Jeg har det på engelsk, men regner med at du finner frem hvis du har det på norsk. Lenke til kommentar
Essem87 Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 Lest rundt om det så og si hele dag, fant ut at det kunne være en bug med beta opt in med steam. Merkelig som det høres ut, huket av beta opt in og det har ikke hengt seg etter det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå