mozaix Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Hei, Skal kjøpe ny bærbar for jobb samt litt spilling. Har plukket ut disse to så langt: Acer Aspire TimelineX 5820TG HP PAVILION DV6-3160 Hvilke av disse to burde jeg velge mtp. kjøling / kvalitet. Jeg liker designet på Acer-en best, mens HP-en er jeg redd har for mye "plastic look" (har ikke sett den live enda). Det som også holder meg litt igjen fra å velge Acer-en er mangel på eSATA, men trenger det strengt tatt ikke. Ellers noen som kan kommentere designet / fargen på HP-en? // mozaix Lenke til kommentar
mozaix Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 Det som holder meg igjen fra å velge HP-en er designet og eventuelt om dens kjøle effekt er bra nok. Noen som har erfaringer med nye HP DV6 3xxx serien? Hvordan er det med i5-460 prosessoren på bærbare? Blir de fort varm? Ved spilling, vil disse pcene blir så varm at prosessoren vil throttles ned? Setter pris på alle svar! Takker på forhånd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå