Nybegynneren Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 satan i helvete! :x :x :x :x jeg bestilte noen viktige deler fra PCmax forrige mandag. De har ikke sendt meg delene og heller ikke svart på "de hundre" mailene jeg har sendt dem. Hvor lang tid tar det å sende meg delene, jeg bor i Oslo. Noen som vet telefon nummeret dit? Lenke til kommentar
FOXOR Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Nybegynneren skrev Noen som vet telefon nummeret dit? Nei.. Men de holder til rett over bislett! Lenke til kommentar
Albino Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Holder ikke de på å flytte? Står noe om det på forsida deres... Lenke til kommentar
Nybegynneren Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2003 det var pga flyttinga jeg ville ha tlf nr. de er treige bikkjer de som jobber på PCmax :x :x :x Lenke til kommentar
spyfish Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 hei hei, har samme problem med pc max. de svarer aldri. Fant eieren på brønnøysundregisteret han heter : Gunnar Ådne Midtsund og har mobil: 92037383 Har ikke fått no svar ennu Skal aldri mer bruke den søppelsjappa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå