Amatus Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) NB: Dem som er utsatt for allergiske reaksjoner (innebærer symptomene håning, latterliggjøring, banning, utskjelning o.l.) overfor ordene 'Gud', 'Bibelen' eller 'Himmelen', anbefales å føre pekeren over venstre piltast oppe i venstre hjørne av programvinduet og klikke minst én gang på venstre museknapp. Hei, I stedet for å dra en eldgammel tråd opp igjen, tenkte jeg det var bedre å starte en ny en dedikert til min nyeste komposisjon "Adoration". Det er en eterisk komposisjon som skal illustrere mektigheten, gleden og herligheten som de plettfrie himmelverdnene der ute innehar, samt storheten og herligheten til Bibelens Gud, kjærlighetens Gud. Her er hendelsesforløpet i komposisjonen: At last. There, on the vast, fiery sea of glass before the city of God, a shining throng of glad, transformed, heavenly human beings, gleaming golden harps, glistening crowns of victory resting on their sacred brows, graceful hands firmly lifting up majestic, living palm leaves, the very token of their victory. The vast throng standing in a perfect square with their eyes fixed towards a mighty, glorious form of lofty height standing in the midst of them – the Son of God, His countenance shining with love stronger than death towards His creatures who were dead, but now live forevermore. There is commotion. The angels, the mighty heroes and messengers of the heavens, prepare themselves, placing their glistering harps in their bosoms. And as the redeemed host commence their journey, marching towards the Holy City of God and lift up their voices in adoration to the Father and the Son, the entire creation seems to join the reechoing, joyous song. As the glad throng, the mighty angels and the representatives of all the created worlds of God draw near to the Creator's exalted throne, every voice is hushed and every harped stilled. As the throng silently and reverently bows down before His glorious form, angels remove the crowns from their heads and prostrate themselves before the everlasting One, the One who was, is and is to come. Only the unceasing echoes of praise from the seraphim surrounding the throne, proclaiming, "Holy, holy, holy, Lord God Almighty, who was and is and is to come!", are heard. As the eternal blessing of the Father in unity with the Son is proclaimed from the throne and from the midst of the holy throng, a united, ringing shout of joy echoes through the heavens as the saints and the angels and the firstborn of each world and all creation enter into the eternal age of unceasing brotherly love and bliss. The family of heaven is at last united forevermore. All ære til Gud for denne komposisjonen som har vært den mest tidskrevende og omstendige hittil. ~Mennesket Adoration.mp3 Endret 15. november 2010 av Mennesket Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Veldig bra! Dette trekker meg tilbake til 90-tallets spill og mange gode minner! Den eneste konstruktive kritikken jeg kan finne er at lydene dine høres nokså digitale og unaturlige ut! Lenke til kommentar
Amatus Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 Veldig bra! Dette trekker meg tilbake til 90-tallets spill og mange gode minner! Den eneste konstruktive kritikken jeg kan finne er at lydene dine høres nokså digitale og unaturlige ut! Takk for rådet, er det noen spesielle instrumenter eller effekter du tenker på? Hadde vært fint å vite hva som spesielt gir den digitale følelsen så jeg kan gjøre noe med det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå