Gjest guest Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Hei! For ca 1 mnd siden merket jeg at det var smerter i høyre testikkel og den var hoven, drøyet opp til en uke for og håpe det gir seg, så ringte jeg legen og fikk time og han kjente på dette. Var innimellom vondt og gå og jeg bruker ikke stramme bukser for da gjør det vondt. Fant ingen kuler eller noe annet galt hos legen og han kjente dem var litt irriterte så jeg fikk 2 antibiotika kurer som gikk over 10 dager som jeg tok 2 ganger 2x10 dager som var 2 kurer. Enda er det hovent og vondt i høyre også plutselig er det gått over i venstre, så begge 2 også bare den ene, alt varierer fra time til time og dag til dag. Kjennes ut som det er ekstra vondt på tuppen der bitestikkel er? Smertene føles mindre nå en før jeg tok antibiotikka, Hva kan dette komme av? har nå ringt lege for og få time hos urolog men det er jo nesten 4 ukers ventetid! Er redd det kan være noe farlig og at det kan spre seg hvis jeg venter i en mnd til? Blir urolig og bekymret, men det kan være mye rart, Hva bør jeg gjøre? SYnes det er rart den ene kan føles fin ut en dag mens den andre er hoven og neste dag kan det være omvendt. Ringe volvat og få rask time? vente i 4 uker til sykehuset får tid? Nå i dag har jeg ikke spesielle ubehag men jeg kjenner det innimellom også er det som regel alltid en av testikklene som er litt mere følsomme og ømme en den andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå