Gjest Gjest Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Hei! Jeg er en gutt på 16 år, og vil gjøre et inngrep på penis pga trang forhud. Men det jeg lurer på, er om jeg skal gjøre et snitt, eller fjerne hele forhuden? Er dette valgfritt, eller kommer dette ann på tilstanden til penis? Min far måtte fjerne hele forhuden, men det er vel en 30 år siden nå. Har tiden endret seg siden den gang? Kunne tenkt meg et par svar som stammer fra erfaring PS: Kunne tenkt meg å beholdt forhuden Lenke til kommentar
Gjest anonym Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Jeg er selv omskjært, og jeg ser flere fordeler enn ulemper med det. Bedre renslighet og bedre utholdenhet når man har sex. Hadde aldri sex før jeg ble operert, siden det ville vært umulig, men man får nok bedre utholdenhet. Bare positive tilbakemeldinger fra jenter når de finner ut at jeg er omskjært. Det kan godt hende at sex er mer digg når man er mer følsom, men sex er digg nok i massevis når man er omskjært også. Da jeg var hos urolog anbefalte han omskjæring og jeg sa bare "ja, ok". Vet ikke om det er forskjell på hvor mye de tar, og om jeg har noe mer eller mindre enn det som er vanlig. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Jeg er selv omskjært, og jeg ser flere fordeler enn ulemper med det. Bedre renslighet og bedre utholdenhet når man har sex. Hadde aldri sex før jeg ble operert, siden det ville vært umulig, men man får nok bedre utholdenhet. Bare positive tilbakemeldinger fra jenter når de finner ut at jeg er omskjært. Det kan godt hende at sex er mer digg når man er mer følsom, men sex er digg nok i massevis når man er omskjært også. Da jeg var hos urolog anbefalte han omskjæring og jeg sa bare "ja, ok". Vet ikke om det er forskjell på hvor mye de tar, og om jeg har noe mer eller mindre enn det som er vanlig. Takk for svaret ditt, men det er noen ting jeg lurer på: Hva ser du på som negative sider ved omskjæring? Er det så forferdelig som andre sier, den første uken etter omskjæring? Da du våkner om morningen, og "den" er mer våken enn deg. Er det virkelig så jævlig pågrunn av stingene? trenger svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå