elcurry Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Hei, jeg mistet mobilen min i skogen i stad og lurer på om noen vet om dette dekkes av Netcom Active forsikring? Prøvde å lese retningslinjene osv. og TAP står nevnt flere steder også i tillegg til å bli stjelt. "Med forsikring gjennom NetCom slipper du uforutsette utgifter dersom din telefon blir skadet, stjålet eller går tapt." I vilkårene står det riktignok at det kun gjelder ved uforutsette ytre påvirkninger, herunder ran og tyveri. Vilkår active forsikring Bety dette at det kun gjelder tyveri, eller gjelder det også hvis man har vært uheldig og falt i skogen og ikke merket at mobilen falt ut. Takker på forhånd for hjelp. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Det beste svaret på det får du hvis du tar kontakt med forsikringsselskapet. Skulle jeg sagt min personlige mening, så høres det ut som situasjonen du beskriver burde bli dekket av forsikringsvilkårene med tanke på "uforutsette ytre påvirkninger". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå