Steamed Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Hallo. Jeg har da en xbox 360. (Slim) Jeg har så langt kun to spill. Fifa 11 og Cod Waw. Noen som har noen tips til noen andre bra spill? Jeg har lastet ned noen demoer men er vanskelig å vite at de er bra, men jeg skal nevne noen spill. -Mass Effect 2 -Gears of War 2 -Halo Reach -GTA IV -Batman Arkham Asylum -Cod 7 Kan noen si noe om disse spillene? Jeg vil også høre om andre spill jeg ikke har nevnt. Takker for alle svar på forhånd. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Haloserien, gears of war serien og Mass effect spillene er noe alle burde spille igjennom. Mange timer med underholdning der. Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 12. november 2010 Forfatter Del Skrevet 12. november 2010 Takker for svar Legger til et spill her . - Crackdown 2 Har prøvd demoen som jeg syntes var litt bra. Men hvordan er spillet? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Mass Effect 1+2 er sinnsykt herlige spill. Og Batman Arkham Asylum er heftig fett fra start til slutt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Sats heller på GTA IV før Mafia 2. Smak og behag egentlig, og selv om GTA-spillene har begynt å ta med kjip drit som venner og kjæreste og dating og skit synes jeg det er bedre på stort sett alle måter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå