Gå til innhold

MPlayThroughs - Min nysatsning på playthroughs via Youtube! Ekslusivt til Diskusjon.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

må nok endre portal 2 datoen din:P

ellers hater JEG å se 100 filmer for å "få med" seg et spill.

fu har ikke tenkt på korte sammendrag for oss utålmodige?

Jeg kunne gjort det, men det ville tatt så mye tid å på edited filmer bare for å fjerne all gåingen og andre ting som det, så jeg velger å ikke gjøre det. Beklager. :)

Introen kommer vel til å være 5-10 sekunder, og den introen kommer til å vises på Part 1 av hele playthroughen, så jeg tror ikke du skal ha så veldig mye problemer. :p

Lenke til kommentar

Har fått lastet opp masse videoer i det siste, og har fått masse tid til å spille. Jeg har også skaffet logo som jeg kommer til å bruke på hver eneste video framover, så nå trenger jeg bare noen få ting.

- Ny PC ( ca 19,000 akkurat sånn som den er nå )

- Ny profesjonell mikrofon ( mye bedre lyd, yes yes )

- 10 Sekunders intro

Lenke til kommentar

Fortsetter å legge ut playthroughs i morgen, denne gangen av Need For Speed: Hot Pursuit. Deretter fortsetter jeg på Origins, og deretter starter jeg på Two Worlds, gjør ferdig den, og beveger meg videre til Dragon Age: Awakening.

Blir herlig! :thumbup:

Lenke til kommentar

uh two worlds har jeg også akkurat tenkt å starte med rett etter nfs:P

har faktisk ikke lest noen omtaler eller lignende av spillet så er litt spent på hva det bringer

Har aldri spillt two worlds, så jeg vet ikke hvordan det er. Gleder meg til å prøve det.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

ehm...eeehm...ehmmmm...ehhhhm...

Det ville kanskje vært bedre om du hadde laget et ett minutt kortere klipp uten all denne "dødtiden"?

Eventuelt lage et manus/stikkord som du kan følge slik at du slipper å lete etter hva du skal si.

Kan jo legge på en mere personlig vri når du blir litt mer sikker i din sak(tryggere på å snakke engelsk?)

Nå er dette den eneste videoen jeg har ett av/med deg så dømmer bare på bakgrunn av denne.

De spillene du forøvrig sier at du kan kjøre en gjennomspilling av ligger det vel en del lignende ute av på tubern allerede så jeg tror de må være UTROLIG gode for at folk skal fatte interesse for disse på nytt/folk trykker seg inn random og vil se/høre mer av akkurat din gjennomspilling.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...