Torstein Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Minner om at Inter har Benitez som manager, mens vi har verdens beste manager (Wenger). Det gjelder å gjøre researchen nøye før man skal møte slike spillere som Bale. Kan vedde skjorta mi på at Benitez tenkte Maicon ville regelrett eie Bale i alle dueller fordi han heter Maicon, uten å sjekke noen videoer eller lignende. Tipper Sagna kommer til å klare seg bra mot Bale. Dagens. Ser ikke helt hva som er så galt med den. Greit nok, satt veldig på spissen at Wenger er verdens beste manager. Ta det med en klype salt, da. Men at Maicon ikke visste hva som ventet han mot Tottenham er jeg sikker på. Både du og jeg vet at Maicon er verdens beste høyreback, så hvorfor klarte han ikke stoppe Bale? Det er da flere lag i Premier League som har stoppet han. Og da mener jeg det var en taktisk bummert fra Benitez, som sikkert ikke har giddet å tenke på Bale engang, fordi han nettopp har verdens beste høyreback. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Var mest det med Wenger jeg tenkte på, men skjønte at det var litt satt på spissen ja. Bale var fantastisk mot Inter, men at Benitez (Inter) var helt uvitende om hva som ventet nekter jeg å tro, selv om det som sagt viste seg at det burde vært løst langt bedre. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Für meinen freund Elastico: Spillerbørs Fabianski - 8 Hadde ikke mye å gjøre i dag før de siste 10 minuttene. I løpet av de minuttene hadde han 3 livsviktige redninger. Begynner å bli stabilt god. Mangler fortsatt litt på dødballer. Clichy - 2 Ræva, ræva, ræva. Gibbs må inn for denne mannen snart Djourou - 7 Begynner å ta seg opp. Var solid i denne kampen. Var redd han skulle bli en rundingsbøye for Saha, men han klarte oppgaven utmerket. Squillaci - 4 Burde vært utvist. På etterskudd store deler av kampen. Holder ikke nivået Sagna - 8 Meget god i dag! Målet var klasse. Wilshere - 5 Fikk bare en omgang. Var noe usynlig. Skadet? Fabregas - 6 1 opp pga målet. Var ikke spesielt god i dag heller. Slurver og trekker oppgitt på skuldrene ved flere anledninger. Helt borte etter målet Song - 8 Enorm i dag. Flere livsviktige klareringer og blokker. Arshavin - 6 En ok kamp av russeren. Skuddvillig og jobbet greit. Ikke like daff som han pleier å være Chamakh - 6 Burde avgjort kampen. Jobber ellers bra og er viktig å ha på defensive dødballer. Nasri - 7 Burde hatt et mål i dag. Nasri har begynt å vise sitt potensiale denne sesongen. Innbyttere: Denilson - 7 Var god i omgangen han fikk spille. Brøt ofte opp spillet og var med fremover Rosicky - 6 Frisk i de minuttene han fikk. Fikk ikke til noe spesielt Eboue - N/A 1 Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Takk Benbjo! Skremmende at ikke Fabregas skjerper seg. Så litt fyldig highlights fra kampen nå - enormt som han sutrer. Ser frem mot Tottenham-kamp til helga, en kamp jeg tror vi vinner greit - faktisk! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Takk Benbjo! Skremmende at ikke Fabregas skjerper seg. Så litt fyldig highlights fra kampen nå - enormt som han sutrer. Ser frem mot Tottenham-kamp til helga, en kamp jeg tror vi vinner greit - faktisk! NP. Tror vi også slår Tottenham hjemme. Nøkkelen er å nøytralisere Bale og muligens Modric. Viktig å passe på Crouch i luftrommet. Vi får håpe at Fabregas gjør det samme som i fjor i tilsvarende omgjør. Det målet var magisk. Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Drømmescenario, helt klart! Enig i hvem som vi bør ta ekstra hånd om, men hvorfor ikke Van der Vaart? Han er dødelig. Mulig han blir borte sammen med de andre, om vi klarer å ta bort de, men likevel. Crouch blir veldig sentral tror jeg. Først og fremst vant ikke vårt forsvar en eneste hodeduell mot Newcastle med Carroll i spissen, derfor frykter jeg Crouch. Hindrer vi Crouch i å ruve, kan vi hvertfall være sikre på at ikke Van der Vaart scorer gratismål. Den duoen har vært dødelig så langt iår. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Var mest det med Wenger jeg tenkte på, men skjønte at det var litt satt på spissen ja. Bale var fantastisk mot Inter, men at Benitez (Inter) var helt uvitende om hva som ventet nekter jeg å tro, selv om det som sagt viste seg at det burde vært løst langt bedre. Jo, det var faktisk det han var. Han etterlot Maicon helt alene mot Bale i en hel kamp, det var sjelden at det ble dobblet opp på den kanten og da er det en umulig oppgave for Maicon og temme Bale i den formen han var i den kvelden. Phil Neville klarte seg helt greit mot Bale fordi Moyes viste hvilken trussel han var, Maicon gjorde ikke fordi Benitez enten ikke viste eller bare var arrogant. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Det er bare 1 liten feil med argumentasjonen din. Dette skjedde i 2 kamper på rad. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Da gjelder arrogant. Han burde ha lært av hattricket på San Siro. Fakta var at Maicon ikke fikk hjelp omtrent en eneste gang i løpet av kampen på WHL. Den ene gangen Bale mistet ballen var faktisk når det ble dobbelt nedover den kanten. 2 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Benbjo? Såg vi samme kamp? Squillaci holder ikke nivået? Spilte solid, ja han skulle bli utvist, men de fleste brillene her inne mener forsatt at Kos er en verdensklassestopper selv i kamper der han kløner det til og blir utvist. Banan mannen klarte seg greit, men veldig mye av det er pga Everton spiller mye langt og høyt, sleit når de spiller langs bakken. Clichy hadde en stille dag, men 2'er? Alt skjedde på høgre siden offansivt. Chamakh viser nok en gang hvilken fighter han er. Bommet på en 100% sjangse det er greit, Bendtner har hatt mange slike, men han jobber som en hest og gjør så si alt riktig defansivt. Noe uheldig framover. Men for all del, det er øynene som ser, alle skal få ha sine meninger! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Benbjo? Såg vi samme kamp? Squillaci holder ikke nivået? Spilte solid, ja han skulle bli utvist, men de fleste brillene her inne mener forsatt at Kos er en verdensklassestopper selv i kamper der han kløner det til og blir utvist. Banan mannen klarte seg greit, men veldig mye av det er pga Everton spiller mye langt og høyt, sleit når de spiller langs bakken. Clichy hadde en stille dag, men 2'er? Alt skjedde på høgre siden offansivt. Chamakh viser nok en gang hvilken fighter han er. Bommet på en 100% sjangse det er greit, Bendtner har hatt mange slike, men han jobber som en hest og gjør så si alt riktig defansivt. Noe uheldig framover. Men for all del, det er øynene som ser, alle skal få ha sine meninger! Overdrev kanskje litt angående Squiddy, men i går var han skikkelig dårlig. Synes han har prestert under gjennomsnittet når vi møter lag som er hakket vassere offensivt en West Ham og Wolves. Mulig han bare trenger tilvenning. Ikke vet jeg. Faktum er hvertfall at han i går var mye på etterskudd og til dels klønete i flere situasjoner. Når det gjelder Clichy begynner jeg å bli rimelig lei tabbene hans. Telte minst 3 juniortabber i går og det er ikke de eneste han har hatt i år. Heldigvis var Song enorm i går og reddet ræva hans alle tre gangene. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 Jeg er også drittlei av Clichy-tabbene. Håper Gibbs klarer å holde seg skadefri frem over. Et langt bedre alternativ i mine øyne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå